poniedziałek, 6 grudnia 2010

Mikołajkowe czary

Witam z nowego miejsca :-) Odnoszę wrażenie, że będzie mi tu dobrze ;-)
Dziś jest magiczny dzień. W nocy mieliśmy tajemniczego Gościa ;-) Po czym poznałam? A po tym na przykład!

I po tym!

 

Sprawił nam wszystkim piękne niespodzianki. I jak tu nie wierzyć w Mikołaja? ;-)

A wczoraj poznałam pewną bardzo ciepłą i przemiłą osobę :-) Odwiedziłam Anię, dziewczynę, która tworzy przepiękne, przecudowne rzeczy! Okazało się bowiem, że mieszkamy bardzo, bardzo blisko siebie. Tu mały wycinek Ani twórczości


A tu prezenciki, które od Ani dostałam. Aniołeczek, który wisząc na kominku cieszy me oczy od wczoraj niezmiernie!

I cudowne kolczyki.


Aniu, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję! I mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości znów się spotkamy! :-)

A przed chwilą się dowiedziałam, że być może już za chwilę moje życie baardzo się zmieni :-) Jutro przed południem po ważnym spotkaniu wszystko już będzie wiadomo. Trzymajcie kciuki, proszę! Mocno! :-)

6 komentarzy:

Patti pisze...

Witaj w nowym miejscu:))))) Nareszcie mogę napisać komentarz, w poprzedniej wersji niestety mi się to nie udawało;)))))))
Znamy się z FM :)))))))) Fajnie że blogujesz , jakoś ta forma kontaktu bardziej mi odpowiada niż nasze dawne Forum.
Będę częstym gościem u Ciebie.
Chłopcy do zjedzenia:))))

Pozdrawiam Patti.

wiosanka pisze...

Hej Patti! Jak miło Cię tu widzieć :-)
Dzięki za miłe słowo! :-)

kajka pisze...

Nio, tyż przyszłam w nowe.

Patti pisze...

Stara gwardia :)))))))

wiosanka pisze...

Może przygnamy tu jeszcze parę dobrych duszyczek z dawnego FM i będzie jak kiedyś :-)

ania konieczna pisze...

:)