środa, 5 stycznia 2011

Pocztówka znad morza

Pogoda u nas dziś tak cudowna - mroźno, słonecznie i bezchmurnie - że z Tomciem i moją Mamą pojechaliśmy nad morze. Widoki przepiękne, bo Bałtyk przy brzegu zamarzł. Było prawie jak na lodowcu ;-) Dla Tomcia na pewno, bo zamarznięte fale musiały być z jego perspektywy kolosalne :-)





A czy ktoś zgadnie, gdzie my właściwie byliśmy? ;-) Poniższe zdjęcia będą sporymi podpowiedziami ;-)



To był cudowny spacer! Ostatnio nieczęsto zdarzały się tak słoneczne dni. Naładowaliśmy akumulatorki na cały tydzień :-)

7 komentarzy:

trzydziestolatka pisze...

Mielno?
nie wiem,ale wiem,ze pierwszy raz widze zamarznięty Bałtyk.Nad morzem naszym byłam dziesiątki razy,ale zimą nigdy.To jest cudowne!!!te fale fantastyczne!!

wiosanka pisze...

trzydziestolatko - bingo! :-)
Bałtyk zamarza bardzo rzadko, przynajmniej w naszej części wybrzeża więc to jest i dla nas naprawdę wspaniały widok!
A morze zimą jest fantastyczne! Jod, wspaniałe powietrze, no i te puste plaże! :-)

kajka pisze...

Super fotki.

lore-mia pisze...

...polskie morze..oj jakbym tam pojechala...ten zapach,szum fal....
Ty to maszdobrze, ze mozesz sobie tak pojechac na spacer na plazy...
Piekne zdjecia, prosze o jeszcze:))
MIlego dnia:))

dompodsosnami pisze...

Oj, kochana - dziękuję Ci za te zdjęcia! Już tyle lat nie widziałam mojego morza zamarznietego, a tak dobrze pamietam je takim z dzieciństwa! Dziękuję za chwile powrotu do krainy dziecka! :D

wiosanka pisze...

Witaj lore-mia! :-)
Z przyjemnością będę tu relacjonować nasze nadmorskie spacery. Kocham nasze morze całym sercem i gdy spaceruję nad jego brzegiem zawsze bardzo wypoczywam. Z małą przerwą na sezon letni ;-)
Pozdrawiam serdecznie!

Depesiu!
Ogromnie się cieszę, że sprawiłam Ci przyjemność tymi zdjęciami :-)
Buziaki!

Grey Wolf pisze...

a już myślałem, że Chałupy ;)..nom ja też nie byłem zimą nad morzem :)