poniedziałek, 31 stycznia 2011

Walentynki tuż tuż

No właśnie. Walentynki tuż tuż. Co prawda nie jest to jakoś szczególnie przeze mnie ukochane "święto", ale przecież każda okazja jest dobra, żeby okazać uczucia bliskim.
A że jeszcze do tego pojawiło się w Hopmarcie takie sympatyczne wyzwanie :-)


Zgłaszam tę kartkę do konkursu, a tutaj chciałabym ją sprezentować wszystkim moim wirtualnym, blogowym przyjaciołom i znajomym.
Żyjemy w pełni gdy kochamy innych ludzi. Gdy potrafimy ich słuchać, rozumieć, gdy nie skupiamy się na sobie. I obyśmy wszyscy, oczywiście, nie tylko z okazji Walentynek, ale tak po prostu na co dzień umieli pięknie żyć!




PS. I proszę o wyrozumiałość, to dopiero moja druga kartka :-)

5 komentarzy:

zuziucha pisze...

A wobec czego mamy być wyrozumiali?? Świetna kartka.I jaki piękny post! Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu.

wiosanka pisze...

zuziucha!
To ja dziękuję! Bardzo!!

:-)

kajka pisze...

Aniu piękna kartka!!!

dompodsosnami pisze...

Mnie też się bardzo podoba - czuję się doceniona! :*

wiosanka pisze...

Kajko, Depesiu, dziękuję bardzo! Całą przyjemność po mojej stronie!

Buziaki!