środa, 2 lutego 2011

Lubię wyzwania

Przyznam się - wciągnął mnie ten scrapbooking. Bardzo miło mi się w tej technice raczkuje :-)
W dodatku zewsząd kuszą mnie przeróżne wyzwania ;-)

Tutaj notesik, który zrobiłam na wyzwanie w Szufladzie. Temat przewodni - "Zapach miłości". Główna wytyczna - użycie w przewadze dwóch kolorów - białego i czerwonego. Ja się wsparłam odrobinką różu :-)




A tu Walentynka dla Męża :-)
Według fajnej mapki z 3 wyzwania Scrap Pasji, do którego ją zgłaszam.




Zgodnie z wytycznymi Wyzwania, do wykonania tej kartki użyłam m.in.:
oczywiście ze Scrap Pasji :-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

Aniu, idziesz jak burza! sliczne te kartki!!!

wiosanka pisze...

Dzięki Kajko! :-) Bardzo się cieszę, że Ci się podobają!
Buziaki!

dompodsosnami pisze...

O rany, jakie ładne!!! A ten notesik - śliczny!!!
Naprawdę idziesz jak burza!

kartkomania.com pisze...

Świetna interpretacja mapki!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

wiosanka pisze...

Dziewczyny, dzięki!!! :-)

Kartkomania, cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję :-)

mamuta pisze...

Bardzo pozytywna karteczka :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu :0

Dorota pisze...

Notesik delikatny i bardzo mi się podoba mimo, iż nie przepadam za takim zestawem kolorów ;)
Kartka bardzo optymistyczna i w cieplutkich kolorach, super!