piątek, 11 marca 2011

Komplet, wyzwanie i chłopaki

W Hopmarcie pojawiło się nowe wyzwanie. Z okazji Dnia Kobiet ;-) Wyzwanie już 18 - rajstopowo - goździkowy Dzień Kobiet. Wytyczne nieco nietypowe:
- należy wykonać kartkę dla kobiety,
- w pracy konieczne jest użycie koloru czerwonego i białego
- należy użyć również kawałka... rajstopy i/lub motywu goździka.
A to moja karteczka

Jest biały kwiatek i ramki i czerwone serduszko :-)


Są też rajstopy :-)


Do kompletu z karteczką zrobiłam notesik na lodówkę i zakładkę do książek. Pojadą do moich dwóch fajnych Cioć aż do Wielkopolski :-)





I na koniec niezbity dowód na to, że Tato jest chłopakom po prostu niezbędny! ;-) Mama tak nie potrafi ;-)

Miłego dnia wszystkim!

7 komentarzy:

zuziucha pisze...

Świetnie Ci wyszły te rajstopowe kwaituszki. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.
ps.ślicznych masz synków.

Gosze pisze...

Tak, te kwiatuszki to rewelacja, sama je robiłaś? Niesamowite są!!! I ja nie mogę wyjść z podziwu z tego co tworzysz!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie, obdarowane Ciocie napewno się ucieszą.
Kwiatki rajstopowe znam, przed laty moi synowie z przedszkola przynosili swojej Mamusi przy różnych okazjach.
Chłopaki do schrupania.....
Jagoda51

wiosanka pisze...

Dziewczyny, bardzo, bardzo dziękuję za miłę słowa :-)
Kwiatki niestety nie są mojego autorstwa, kupiłam je kiedyś w hurtowni papierniczej, a teraz okazało się, że pasują do wyzwania :-)

kajka pisze...

No, kwiaty z rajstop widzę po raz pierwszy i jestem pod wielkim wrażeniem!!!
Całość piękna.
No i wszystko to zasłoniłaś fotką Synów!
Jak Ich widzę to już na niczym innym nie mogę się skoncentrować, tylko na tych biziach usmiechniętych. ;-)

wiosanka pisze...

Żelciu :-)

dompodsosnami pisze...

Notesik na lodówkę śliczny, zresztą, obie rzeczy sliczne. Ale faktycznie - chłopcy uroczy. Super! Pozdrawiam, Aniu, serdecznie! :D