wtorek, 29 marca 2011

Niesamowite candy na scrapki.pl

Portal scrapki.pl organizuje niesamowite candy. Mnóstwo cudnych produktów 7gypsies do wygrania, o łącznej wartości  ponad 160 zł! Prawdziwa gratka dla wszystkich, którzy lubią robótki ręczne :-) Można wygrać:
- 2 komplety dużych, dwustronnych papierów (12x12 cali) z kolekcji Camden
- drewniany shadowbox z metalowym uchwytem
- tagi z kolekcji Camden
- zestaw rubonsów Victoriana
- baza albumowa 6x6 cali z czarnymi okładkami i kremowymi kartonowymi kartami w środku, spinana kółeczkami.


Może szczęście się do mnie uśmiechnie w losowaniu? Baaardzo bym chciała :-)

3 komentarze:

dompodsosnami pisze...

Aniu, kochana - najlepsze "candy" to wygrałam ja! Poczta przyniosła mi piękny kalendarz (pojęcia nie masz, jaki będzie przydatny!), a do tego śliczną karteczkę świąteczną. Jestem zachwycona, dziękuję, Aniu!!! na pewno opiszę u siebie, tylko nie wiem, kiedy - zaczął się sezon na prace...

wiosanka pisze...

Depesiu!
Baaaardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podoba i że się przyda :-)

Wiosna przyszła to i Ty znikniesz w ogrodzie, wiem :-) Ale pisz czasami co robisz i co należy robić, to będę Cię podganiać w małym zakresie u siebie, tak jak w ubiegłym roku :-)
Buziaki!!

Kirsty Vittetoe pisze...

Thanks for sharing, and thanks for the shout out for Pixie, good luck!