sobota, 12 marca 2011

Przepis na zdrowie i znowu kalendarze

Dzięki mojemu starszemu synkowi, odkryliśmy najlepszy na świecie przepis na zdrowie :-)
W przedszkolu dzieciaki robiły sok z jabłek i marchewek w sokowirówce i Pawcio wrócił do domu ogromnie przejęty, cały czas opowiadał jaki to pyszny jest ten sok z sokopomidolówki :-) Parę dni później okazało się, że sokowirówka stoi nieużywana w kuchni mojej mamy, która zgodziła się ją nam pożyczyć. I takim sposobem, od wtorku codziennie robimy sobie doskonałe, przepyszne soki!
Oto nasz przepis na zdrowie:
(marchewki, jabłka, pomarańcze, gruszki, sokowirówka i Paweł)





A wczoraj wieczorem popełniłam kolejne dwa kalendarze. Chyba wpadłam w jakiś amok ;-) Ale świetnie mi się je robi :-)







Ten drugi, romantyczny zgłaszam do 4 wyzwania Scrap Pasji - "Kobieco i Romantycznie".
Użyłam papierów Róża Wiatrów, kwiatków i kryształków.

Pięknie dziś u nas, słonecznie i w końcu nie wieje. Katary już mniejsze, kaszel na wykończeniu więc zaraz wyciągamy rowery i jazda na poszukiwanie wiosny! Miłego dnia! :-)

5 komentarzy:

B. pisze...

Taki sok musi byc zdrowy, bez dwoch zdan:-)
Bardzo ladne kalendarze, zwlaszcza ten ostatni bardzo mi sie podoba
pozdrawiam cieplo
Basia

dompodsosnami pisze...

Mnie też ten drugi uwiódł - taki kobiecy! Piękny. :D
Taki soczek to ja sama bym codziennie piła z przyjemnością, ale nie ma kto mi zrobić> ;))

wiosanka pisze...

Basia, Depesiu, popatrzcie, a ja nie byłam do tego romantycznego do końca przekonana! Tym bardziej się cieszę, że się Wam podoba :-)
A na soczek zapraszam do nas! ZAWSZE! :-)

kartkomania.com pisze...

Szał całkiem przyjemny, a sok napewno zdrowy :)

moemagda pisze...

Soczek wygląda smakowicie... tylko skąd wziąć Pawła z przepisu... u nas chłopców brak :(
Kalendarzami sypiesz z rękawa - świetnie Ci idą :)
Pozdrawiam M.