czwartek, 24 marca 2011

Ramka na zdjęcie i moje sekrety

Dla niedawno urodzonego maluszka zrobiłam ramkę na zdjęcie. Kwiatka zrobiłam sama, zieleń i fiolet kojarzą mi się z wiosną, więc zgłaszam ją na 20 wyzwanie Hopmartu - Witamy Wiosnę :-)





Zdjęcie robione niestety bez słońca, ale na nie przez kilka najbliższych dni nie ma co liczyć niestety.

Kajka zaprosiła mnie do zabawy w "Siedem rzeczy, których o mnie nie wiecie". Hmmm, co to może być w moim przypadku? Muszę pomyśleć ;-)
1. Jestem z Poznania, tam się urodziłam, tam studiowałam i jestem mocno z tym miastem związana.
2. Nie lubię słodyczy.
3. Uwielbiam róże, mam ich sporo w ogrodzie i ich pielęgnacja jest dla mnie wielką przyjemnością.
4. Jestem istotą wodną - kocham wodę i wszystko, co z nią związane.
5. Lubię i potrafię wypić całkiem dużo wina ;-)
6. Bardzo mi smutno, że moje dzieci nie są do mnie podobne fizycznie ;-)
7. Nie cierpię sprzątania.

Do zabawy zapraszam:
Pomęczcie się dziewczyny teraz Wy ;-)

9 komentarzy:

Gosze pisze...

myślałam, myślałam i napisałam :) wyzwanie przyjęte :)

hania739 pisze...

Rameczka będzie wspaniale zdobiła zdjęcie:))

moemagda pisze...

Kurcze... tylko kto będzie do mnie zaglądał, jak napiszę prawdę... hmmm
;)

Gosze pisze...

moemagda, wtedy dopiero zaczną czytać, aż serwer się przegrzeje :) nie kokietuj tylko pisz :)

moemagda pisze...

już po spowiedzi ;)

wiosanka pisze...

Mi się Wasze spowiedzi bardzo podobają :-)
Niektóre "grzeszki" całkiem zaskakujące, hihi ;-)

zuziucha pisze...

Ramki poprostu uwielbiam. Brawo. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Hopmart.Pozdrawiam.

wiosanka pisze...

Dziękuję zuziucha! :-)

wiosanka pisze...

Haniu - bardzo dziękuję :-)