sobota, 19 marca 2011

Trochę inna karteczka wielkanocna

Szukałam pomysłu na kartki wielkanocne. Na pewno będę je robić z Pawełkiem, więc chciałam stworzyć jakiś wzór, do którego potem będziemy nawiązywać, na miarę naszych wspólnych możliwości i umiejętności oczywiście ;-)
A na portalu Lemonade pojawiło się 15 już wyzwanie - z mapką :-)
I tak oto powstało połączenie wytycznych wyzwania z moimi wielkanocnymi poszukiwaniami.



Papiery z Lemonade, dodatki ze Scrap Pasji.
Teraz na tej bazie wycinam jajeczka, tasiemki i inne drobiazgi, a w najbliższym czasie razem z Pawełkiem zrobimy z tego kolekcję kartek wielkanocnych :-) Bo to już najwyższy czas :-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

Kartkuj, kartkuj. Twoje kartki takie młodzieżowe bardziej, nowoczesne.

dompodsosnami pisze...

Buuu, a ja nie widzę drugiej i trzeciej karteczki. :(
Ale ta pierwsza bardzo mi się podoba! :D

wiosanka pisze...

Depesiu! Jest tylko jedna karteczka, na drugim zdjęciu jajka w zbliżeniu a na trzecim motylek! :-)

Żelciu! ;-)

Oliwiaen pisze...

Bardzo wiosenna kartka wyszła z tych letnich papierów :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

wiosanka pisze...

Oliwiaen, ja też dziękuję! :-)

Dorota pisze...

śliczna świąteczna kartka!

rafija pisze...

ale soczysta :)