piątek, 25 marca 2011

W stylu vintage?

Czy ja umiem zrobić coś w stylu vintage? Romantyczną duszą jestem, ale z wyrażeniem romantyzmu i klimatu staroci w moich pracach mam nie mały kłopot. Każda ilość róż wydaje mi się przesadzona a kolor "pudrowy róż" kojarzy mi się za przeproszeniem z babcinymi majtkami. Co nie przeszkadza mi wzdychać z zachwytu nad pracami innych :-)

Aby jednak zmierzyć się z takim wyzwaniem, podjęłam się zrobienia pracy na 22 wyzwanie w Art Piaskownicy - VINTAGE.




Czy to jest styl vintage? Mam pewne wątpliwości, ale się starałam! ;-)

4 komentarze:

kajka pisze...

Aniu dodałabyś tam jakaś kobiecą sylwetkę. Taka z dawnych czasów, albo szpileczkę, albo parasolkę z dawnych lat... Mi brakuję tutaj właśnie czegoś z dawnych lat.
Lornetka, fajka, stary samochód...
Pomysł kochana, bo tak jest tylko romantycznie, ale mi brak tutaj retro detalu.

wiosanka pisze...

Masz rację Kajko oczywiście :-)
Muszę poszukać jakiegoś gadżetu "z myszką" ;-)

dompodsosnami pisze...

Noooo... Taka kobieca sylwetka zalotnej damy w desusach albo takiej z parasolką. Różyczki też by mogły być. ;))
A kalendarz sam z siebie - bardzo fajny! :D

wiosanka pisze...

Depesia! :-)