wtorek, 1 marca 2011

Zawieszka do chłopięcego pokoju

Ponieważ wieczory mamy jeszcze długie, to siedzę sobie, kleję, wycinam, wymyślam i kombinuję ;-)
Dziś znów zawieszka. Spodobało mi się robienie zawieszek. Tym razem dla moich własnych synków :-) Chyba będzie dobrze wyglądała na drzwiach do ich pokoju :-)




 

Zawieszkę zgłaszam do 17 wyzwania Hopmartu. Jest to wyzwanie ze słowem DOM.

Do wykonania zawieszki użyłam papierów i stempla Lemonade, oraz przecudownych frywolitkowych motylków, zatem zawieszka pasuje także do 14 wyzwania Lemonade - Wzlatujemy :-) Wszak motylki mają skrzydełka, prawda? ;-)

A z rzeczy przyziemnych ;-) Dziś miałam "wywiadówkę" w przedszkolu. Jedna rzecz do ciężkiej pracy, dwie superlatywy. Czyli jesteśmy na plusie :-) Aha! I będę wróżką! :-) Na Dzień Dziecka rodzice wystawiają dla dzieci, oczywiście w ścisłej tajemnicy :-) przedstawienie pt. Kopciuszek :-) Dostałam rolę dobrej wróżki :-) Ale będzie ubaw! :-)

8 komentarzy:

zuziucha pisze...

Bardzo fajna zawieszka. Napis ;)) Dziękuję bardzo za udzuał w wyzwaniu Hopmart.

dompodsosnami pisze...

Bardzo ładna! Chyba zaczyna Ci się wyrabiać Twój własny niepowtarzalny styl! :D

Anonimowy pisze...

Zawieszka bardzo ładna, czy frywolitki wykonane przez Twoją Mamę?
Pawcio będzie dumny z tak pięknej wróżki.
Jagoda51

wiosanka pisze...

To ja dziękuję zuziucha :-)

Depesiu, naprawdę?? Dzięki!! :-)

Jagoda, tak motylki zrobiła moja Mama :-) Mam nadzieję, że się Pawciowi spodobam w roli wróżki ;-) Stroje szykujemy sobie sami więc muszę się postarać :-)

Klarysa. pisze...

Rewelacja!:)

wiosanka pisze...

Wielkie dzięki Klarysa!! :-)

nowalinka pisze...

Widzę, że mój pomysł na płotek się przydał ;)

Fajna zawieszka, dziękuję za udział w Lemonadowym wyzwaniu.

wiosanka pisze...

nowalinka :-)
Twój pomysł na płotek rewelacyjny! Zerżnęłąm z wypiekami, fantastycznie się go robiło! :-) Dziękuję!!