sobota, 9 kwietnia 2011

Komplet na zamówienie

Z wielką przyjemnością zrobiłam jeszcze jeden kalendarzyk. Zamawiający poprosił o delikatne zielenie i trochę brązu, ale żeby było kolorowo ;-) No to wyszło mi coś takiego


Zakładka jest bardzo sprytna :-) Zainspirowały mnie przecudne zakładki Doroty, i ta ma podobny patencik :-)

A czy się komplecik spodoba? Zobaczymy :-)

Kilka zdjęć w innym świetle.

Teraz widać, że są dwa motylki. Brązowy i czerwony :-)

I krople deszczu na listkach widać. I złocone brzegi. Widać? ;-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

Na pewno się spodoba, bo jest bardzo ładne.

wiosanka pisze...

Dzięki Kajuś, ale coś tak widzę, że zdjęcia mi w ogóle nie wyszły. Wszystko ciemne i nie widać szczegółów i wykończeń. Muszę jeszcze raz ten komplet obfotografować...

moemagda pisze...

No Kochana... rozkręcasz się...
Mi ten komplecik pasuje idealnie, jakby tamta osoba się rozmyśliła ;-)
Wyjątkowy i śliczny! Gratuluję :)
Pozdrawiam M.

dompodsosnami pisze...

Pięęęękny komplet!
Kolory pewnie jaśniejsze są, ale - widac w nim Twoją rękę. A to znaczy, że ma swój styl, prawda! Świetny! :D

wiosanka pisze...

Moemagda ;-) zobaczymy co da się zrobić :-)

Depesia, nooo to pojechałaś po moim ego kochana!! :-)
Buziaki!!

Dorota pisze...

Widać i krople deszczu i złocenia :) Poczyniłaś super komplecik! Na pewno będzie się podobać osobie zamawiającej :)

Anonimowy pisze...

Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.