piątek, 1 kwietnia 2011

Pierwsza karta pierwszego albumu

Postanowiłam w końcu zrobić coś większego ;-)
Mamo - nie czytaj i nie oglądaj dalej! ;-)

Moja Mama uwielbia podróże. Dlatego z okazji zbliżających się jej imienin, wymyśliłam, że zrobię jej album, ze zdjęciami z wybranych podróży. Przyłapała mnie na szperaniu w jej zdjęciach i troszkę się musiałam potłumaczyć, ale i tak mam nadzieję, że niespodzianka jej się spodoba :-) A jak sobie tu podpatrzy co nieco to też nie szkodzi :-)

Pierwsza karta to wizyta w ogrodzie botanicznym, w którym królują motyle. Podróż do Niemiec.


Po prawej stronie albumu będą karty ze zdjęciami, po lewej miejsce na notatki, opis podróży, czy też co tam sobie Mama wymyśli :-)


Do tej pracy użyłam nowo zakupionych papierów TSC "Wiosenne przebudzenie". I uważam, że praca z tymi przecudownymi papierami to tortura! ;-) Za każdym razem kiedy je cięłam i przyklejałam, miałam ogromne wyrzuty sumienia, że marnuję drugą stronę! ;-) Papiery wiosennego przebudzenia są dwustronne i obie strony każdego arkusza ogromnie mnie zachwycają! Niesamowite są!

Praca powstała w oparciu o mapkę z wyzwania marcowego Pixie Dust zatem zgłaszam ja na to wyzwanie :-)
Zgłaszam ją też na KoloroTon # 3 w Art - Piaskownicy. Kolory się zgadzają :-) Jest błękit, jest róż i odrobina bieli.

5 komentarzy:

kajka pisze...

Bardzo fajny pomysł na album. Będzie piękna pamiatka po podróżach dla Mamy i dla Ciebie też.

wiosanka pisze...

Dzięki Kajko :-)
A jakie fajne rzeczy teraz będę mogła robić z nowymi stempelkami :-)

Kirsty Vittetoe pisze...

That is one beautiful page for the album, love that photo and the lovely trims (paper and lace), thanks for playing along with Pixie! : )

lauren bergold pisze...

such lovely photos! and what a great choice of soft, pretty papers and embellishments to enhance them. a super version of kirsty's sketch, also! :)

wiosanka pisze...

Kirsty, Lauren - thanks a lot! :-)