środa, 6 kwietnia 2011

Wenecja w roli głównej

Dziś Wenecja. Mamy z tym miastem związane same wspaniałe wspomnienia. Pamiętam, że Plac Świętego Marka zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Stałam jak urzeczona i oglądałam wkoło te wszystkie "starocie" ;-)
No i te tysiące gołębi! :-)


 
Tę wenecką kartę albumu zgłaszam na 16 wyzwanie Lemonadowe - Sadzimy kwiaty. Kwiaty są, stempelek lemonadowy - latarenka też jest :-)

A tutaj druga odsłona Wenecji. Kto wie, gdzie są naj, naj, najpyszniejsze lody na świecie? Oczywiście w Wenecji! :-)

Nie pokazywałam jeszcze wędkarskich poszukiwań mojego Taty w Paryżu ;-)

Ta morska kolekcja lemonadowych papierów jest idealna do ozdabiania zdjęć zapalonych wędkarzy :-)

6 komentarzy:

scraperka pisze...

przepiękny albumik:) Wenecja... ach Wenecja:) też mam wspomnienia z tego pięknego miasta:) prace cudowne i blog rownież. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

Gosze pisze...

Ależ u Ciebie wakacyjnie się zrobiło, już niedługo za oknem też tak będzie :)

wiosanka pisze...

Witaj scraperko! :-)
Dziękuję za miłe słowa. Na pewno do Ciebie zawitam :-)

Gosze, no jeszcze troszkę, jeszcze troszkę. Dziś u nas mży i jest jakoś tak zimno i zupełnie nie wakacyjnie niestety.

Podsosnami pisze...

Aniu - piękny album, taki klimatyczny! I tak dobrze pokazuje Wenecję! Sama bardzo lubie wspomnienia z naszego rodzinnego pobytu z chłopcami w tym mieście. Przypomniałaś mi jedne z najmilszych chwil. Dziękuję i buziaki, Kochana! :D

BETIK pisze...

Ach... ile bym dała, żeby tam wrócić..:) Śliczne stronki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

wiosanka pisze...

Depesia, Betik - dziękuję :-) To miłe, że mogę komuś przywołać wspaniałe wspomnienia, naprawdę :-)