wtorek, 17 maja 2011

Marzenie w stylu retro

W Montażowni znalazłam bardzo fajne wyzwanie. Jego tematem jest MARZENIE. Długo myślałam nad moim marzeniem... Ale to prawdziwe, najprawdziwsze postanowiłam zachować dla siebie :-) Mój wybór padł na marzenie uniwersalne. TRUE LOVE. Taką z motylami w brzuchu i stanem ciągłego uniesienia ;-) Ja swoją mam i wiem, że jest to wielkie szczęście :-) A że ostatnio (chyba pod wpływem nieustannie padającego deszczu) cały czas po głowie chodzą mi klimaty retro, rezultat prezentuje się o tak:



Tag z napisem i papierowego motylka spryskałam glimmer mistem,, a brzegi dużego taga pociągnęłam złotym tuszem. Do tego lekkie poszarpania, które bardzo lubię i gotowe.
Małe takie cacuszko (6,5 x 13 cm) a mi się podoba :-)

A tutaj mój starszy synek po przejechaniu 10 km rowerem dumnie prezentuje swe pomalowane na festynie policzki ;-)


Dobranoc! :-)

6 komentarzy:

Montażownia.pl pisze...

Fantastyczny tag! :)
Dziekujemy za podjecie naszego pierwszego wyzwania :)
Sliczny synek :)
Pozdrawiamy.
Ps. piekne zdjecia na bocznym pasku

Asia pisze...

Piekny tag! :)

Dorota pisze...

Fantastyczny tag! świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem.

wiosanka pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję!
To mój pierwszy tag :-)

A to wszystko na pasku bocznym to moja rzeczywistość :-) Mój ogród to też moja wielka pasja a dla dzieci mały raj, mam nadzieję ;-)

dompodsosnami pisze...

Ha - bardzo piękny "rezultat" Ci wyszedł! :D I oczywiście synkowie - jak zawsze - przefajni. ;)

Asia pisze...

Uwielbiam ogordy :) Twoj jest piekny :)