wtorek, 14 czerwca 2011

Autoprezentacja

Ruszył nowy blog wyzwaniowy! Scrapki.pl - wyzwaniowo :-) I właśnie tam dziewczyny rzuciły świetne wyzwanie - Tag Autoprezentacja. Zgłoszone już prace są rewelacyjne, ale mimo wszystko postanowiłam spróbować swoich sił :-)
Jaka jest wiosanka? To mimo upływu lat radosna, nieco romantyczna dziewczynka...Uwielbia podróże, i te dalekie i te bardzo bliskie, najlepiej rowerowe :-) Kocha swoją rodzinę, swój dom, lubi obserwować motyle. Najlepiej czuje się w brązach, kremach i beżach. W swoich pracach często używa delikatnych złoceń...



 
Ot i cała ja :-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

Piekne! I w takich kolorach, mniam, mniam. ;-)

Magda(i)Lena pisze...

Przpiękna praca! Podobają mi się wszystkie dodatki, których użyłaś. Bardzo ciekawie wygląda postarzona twarz pośrodku - zastanawiam się, jaką ciekawą technikę tutaj wykorzystałaś. Rower i znaczek pocztowy mówią o Twoich zainteresowaniach.
Całość jest bardzo harmonijna i w przepięknej kolorystyce. Wspaniały tag!
Dziękuję za udział w zabawie na scrapki.pl wyzwaniowo.

Tusia pisze...

Piękny dobór kolorów, bardzo ciekawa kompozycja. Podoba mi się bardzo motyl i twarz. Dziękujemy za udział w zabawie :)

wiosanka pisze...

Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :-) Ogromnie się cieszę, że mój tag tak Wam się spodobał :-)

Taki efekt postarzałej twarzy uzyskuję mieszając dwa kolory tuszu - rdzawy i złoty i odbijając stempel na kartoniku o chropowatej teksturze.

ankan pisze...

Te wszystkie dodatki tworzą bardzo ciekawą historię.

Montażownia.pl pisze...

http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/06/tag-od-wiosanki.html

Dziekujemy i pozdrawiamy :)

Guriana pisze...

bardzo mi się podoba...lubię takie klimaty:))