czwartek, 9 czerwca 2011

Kartki

Dziś garść kartek :-)
Pierwsza dla Taty na Dzień Ojca.
Daleko musi dolecieć, aż do Nieba przecież. Znaczek nakleiłam, mam nadzieję, że ptaszek sobie poradzi z dostarczeniem przesyłki ;-)

 Cały zestaw takich cudnych znaczków kupiłam u Tulipanki na wyprzedaży :-)


A teraz dwie karteczki urodzinowe dla dzieci. Pierwsza dla Michałka - miłośnika aut wszelkiej maści, druga dla Amelki. W niej główną rolę gra cudny stempel z Montażowni.



Kartki bardzo proste, ale kolekcje Przedwiośnie i Cudowne Lata z Galerii Papieru są tak boskie, że nie chciałam niczym przysłaniać tych papierków :-)

5 komentarzy:

kajka pisze...

Cudne psze Pani! Cudne!

Ania - nutka1911 pisze...

Prześliczne prace - dziękujemy za udział w wyzwaniu. Twój link jest u nas widoczny :)

tulipanka pisze...

Karteczki świetne :)
Cieszę się, że wykorzystałaś znaczki i że się podobają :)
A karteczka na pewno doleci ;)

wiosanka pisze...

Tulipanko :-)

Jak sama widzisz, nie tylko znaczki wykorzystuję i mi się podobają - wszystko :-)

Aniu, bardzo się cieszę, ja wciąż nie widzę, ale jak u Was widać, to ok :-)

truskawkaM pisze...

świetny pomysł na serduszko:)