sobota, 18 czerwca 2011

Najlepszy Tata na świecie

Mój Tata był najlepszy na świecie :-)
Bardzo pomógł nam przy budowie domu. Bez Niego właściwie tego domu by nie było. Pamiętam jak w czasie budowy, zimowe wieczory Tato spędzał z moim mężem na poddaszu, a przy pracy wyglądał jak główny bohater serialu "Sąsiedzi" :-)

To zdjęcie ma dla mnie wielki ładunek emocjonalny. Jak i cały scrap. Dzięki niemu, spędziłam wczoraj cały wieczór z Tatą :-)




W pracy wykorzystałam papier i napis z kolekcji Vineyard Lemonade, więc zgłaszam to LO do 21 Wyzwania Lemonade - Świętujemy Dzień Taty.

4 komentarze:

Gosze pisze...

Mój Tato też jest najlepszy na świecie :) i mam nadzieję, że moja Zuzia o swoim też tak kiedyś powie :)

dompodsosnami pisze...

Piękne to, Aniu. Twój Tata na pewno to widzi i się cieszy. Jestem pewna, że czujesz Jego stałą obecność przy Was, prawda? Przytulam mocno i buziaki zostawiam, Kochana!

wiosanka pisze...

Prawda Depesiu, prawda :-)
Buziaki! :-)

Oliwiaen pisze...

Bardzo emocjonalna praca...
Dziękuję za udział w wyzwaniu!