piątek, 10 czerwca 2011

Płytecznik

Dawno nic nie zrobiłam dla własnych dzieci. Postanowiłam to nadrobić :-) A że moje smyki ostatnio pokochały komputerową grę Pluszaki Rozrabiaki i zaczęliśmy kolekcjonować te płyty, zaświtał mi w głowie pomysł na Płytecznik :-)





Samochodzik, napis i drzewko podklejone na piance, co daje fajny trójwymiarowy efekt :-) Papiery z Galerii Papieru - przecudowne Cudowne Lata :-), ale przemyciłam stempelek z Lemonade, więc chyba mogę okładkę Płytecznika zgłosić do 20 wyzwania Lemonade - Świętujemy Dzień Dziecka :-)

Okładka powstała na podstawie mapki z 27 Wyzwania z Szuflady. Zatem i na to wyzwanie ją zgłaszam :-)

6 komentarzy:

Brydzia pisze...

Świetny pomysł i cudne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :))

Peninia pisze...

Wspaniały. Dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie!

kajka pisze...

Super Aniu! Bardzo mi się podoba!

Dorota pisze...

Cieszę się Aniu, że bierzesz udział w naszej Szufladowej zabawie. A płytecznik niesamowity
pozdrawiam Cię gorąco:)

Dorota pisze...

Świetny płytecznik! Też nabyłam te papiery i jestem nimi zachwycona :)

nowalinka pisze...

Bardzo ładny płytecznik, dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade :)