piątek, 24 czerwca 2011

Wspomnieniowy folder i kartek część pierwsza

Zabrałam się za utrwalanie wspomnień. dzień Taty okazał się wspaniałym pretekstem i zrobiłam dla męża folderek ze zdjęciami naszych smyków. Musiał się zastanowić, który jest który, bo teraz już troszkę obaj podrośli ;-)



Dla ułatwienia są literki ;-)
Folder pasuje mi na wyzwanie na blogu Craft4You. Gdybym tylko jeszcze wiedziała, jak się tam zgłasza prace... ;-) Nic to, pozostanie nie zgłoszona, ale tam pasuje ;-)

Zaczęłam też już robić kartki dla Pań z przedszkola. Będą cztery, dziś pierwsza :-) Paweł poprosił, żeby to nie były kopertówki, tylko po prostu kartki składane, hmmm...
Mnie z kolei kopertówki bardzo przypadły go gustu, więc idąc z synkiem na kompromis skorzystałam z fajnego wzoru na trochę inną kopertówkę z bloga zuziuchy :-)

front kartki
środek (do zapisania podziękowaniami oczywiście)
 i tył :-)

2 komentarze:

Podsosnami pisze...

Jaaaakie słodkie bączki! :D Czasami się łapię, ża sama muszę chwilę się zastanowić nad zdjęciami swoich dorosłych dziś synów - który to, ten bobas? ;)) Ale wolę ich mieć dorosłych. :D
A kartka piekne, Panie na pewno będa zachwycone. Buziaki! :))

Dorota pisze...

Folder ze zdjęciami smyków prześliczny. Bardzo podobają mi się zdjęcia Twoich synków - cudne buziaki! :)))
Kopertówka wyszła bardzo ciekawie.