wtorek, 26 lipca 2011

Dla Anny

Piękny dziś mamy dzień :-) I piękne imieniny :-) Z tej okazji zrobiłam karteczkę. Według wytycznych 5 wyzwania na scrapki.pl wyzwaniowo - kartka z shadowboxem.
Była dla mnie sporym wyzwaniem, ale efekt nawet mi się podoba :-) Karteczka nie jest dla mnie, jest dla innej Anny :-)


Tutaj lepiej będzie widać przestrzenność wnętrza kartki

 I okładki też :-)
Mam nadzieję, że solenizantce się spodoba, bo to dość wybredna osoba ;-)
A wszystkim Annom - wszystkiego najlepszego! ;-)

13 komentarzy:

Gosze pisze...

Oj dużo pracy przy tej karteczce miałaś, wyszło pięknie.
Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin!!!

Magda(i)Lena pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!

Kartka jest śliczna. Bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa w pudełku.

Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

Dorota pisze...

Aniu, wszystkiego co najlepsze, dużo uśmiechu, radości na co dzień :)
Piękną karteczkę zrobiłaś!!!

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny! :-)

KOLOROWY ptak pisze...

spóźnione, ale szczere życzenia imieninowe :*
karteczka jest przepiękna! na pewno spodoba się solenizantce :)

dompodsosnami pisze...

Oooo, zyczę wszystkiego najlepszego, Aniu - szczerze, choć z małym opóźnieniem. ;) A kartka przepiękna, przestrzenny bukiet kwietny we wnętrzu BARDZO mi się podoba. Śliczna! Buziaki zostawiam! :D

wiosanka pisze...

Dzięki! :-)
:-*

PS. Chyba się spodobała... To była kartka dla teściowej :-)

Guriana pisze...

spóźnione życzenia:))
karteczka... aż zapachniało prawdziwym latem:))

Lilliputkowo pisze...

Bardzo fajna karteczka:)Szkoda, że nikt takiej dla mnie nie zrobił:(

ankan pisze...

W imieniu wszystkich Anek stwierdzam, że kartka jest świetna ;)

ADA pisze...

Kartka jest bardzo fajna.I przy okazji zobaczyła zdjęcia.Tez mi się podobają.

anula pisze...

Ale piękna kartka! Wspaniały efekt! Jestem pod ogromnym wrażeniem wszystkich Twoich prac:) Z przyjemnością pozaglądam częściej:)
Pozdrawiam

wiosanka pisze...

Bardzo mi miło anula! :-)
Witam i zapraszam! :-)