czwartek, 28 lipca 2011

Dobra robota

Oscrapowałam moje ulubione zdjęcie przedstawiające mojego męża z naszym młodszym synkiem, wtedy kilkutygodniowym. Tytuł scrapa nasunął mi się sam, przecież widać dumę tatusia z dobrze wykonanej roboty ;-)
Scrap jest zrobiony według tej mapki
i zgłaszam go na July 15th Challenge Once Upon A... Sketch.
 



W sumie chciałam go zrobić "na bogato", ale wyszło jak zwykle ;-) Papier bazowy z kolekcji Jasna Strona Życia Karoli Witczak jest już po prostu tak piękny sam w sobie i zawiera tyle smakowitych i uroczych ozdobień i przecierań, że niewiele potrzebuje dodatków.

Pozdrawiam wszystkich w ten bury i deszczowy dzień!

5 komentarzy:

sandi pisze...

How nice! What wonderful pics and little tidbits...so sweet! Tks. for playing along with us at OUAS!

Gosze pisze...

Aniu, po prostu mnie zatkało... i zabrakło słów. Rewelacja to słabe słowo :)
chylę czoła :)
ściskam

wiosanka pisze...

Thanks a lot sandi! :-)

Gosze, no proszę Cię! :-)
Dzięki, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :-) Ja dopiero się uczę i próbuję różności :-)
Buziaki!

dompodsosnami pisze...

Pięknie - wyważone i z umiarem, ślicznie! Gratuluję, Aniu, znakomicie! :D

phamil pisze...

What a sweet page, and I love your color choices too! Love your little crocheted bloom! Thanks for playing along with us at OUAS!