sobota, 30 lipca 2011

Kartka - folder na rocznicę ślubu

W przyszłym tygodniu obchodzimy 8 już rocznicę ślubu! Ale ten czas leci! ;-)
Z tej okazji zrobiłam kartkę - folder z naszymi zdjęciami z początków naszej znajomości :-)
Okładka

i środek



Kwiatek na okładkowym tagu zrobiłam sama :-) I zgłaszam go na wyzwanie tagowo - kwiatowo Craft Artwork.
W pracy użyłam m.in. tych stempelków ze sklepu Scrap Pasja, a że nie wykorzystałam tutaj żadnych specjalistycznych "narzędzi" i kwiatka zrobiłam własnoręcznie, zgłaszam też tę pracę na 8 wyzwanie Scrap Pasji - zrób to sama :-)

Papiery to Jasna Strona Życia Karoli :-)

5 komentarzy:

dompodsosnami pisze...

Hmmm... My w tym roku już 22 lata! :o
Sama nie wiem, kiedy to zleciało, przecież my wciąż tacy sami... ;))
Albumik śliczny i ponadczasowy!

Peninia pisze...

Śliczne:) Pozdrawiam*

Guriana pisze...

cudna praca:))

kartkomania.com pisze...

Świetna praca - dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

Annar pisze...

cudnie !