środa, 6 lipca 2011

Malinowo czyli lift scrapa Karoli

Kusiło mnie to wyzwanie! Oj kusiło! :-) Co prawda jest to dla mnie skok na głęboką wodę, ale postanowiłam spróbować. Na Diabelskim Młynie dziewczyny wymyśliły wyzwanie polegające na lifcie scrapa niedoścignionej, wspaniałej romantyczki - Karoli.

Moja praca powstała na bazie cudnych papierów Jasna Strona Życia, autorstwa Karoli właśnie. Dostałam tę kolekcję kilka dni temu i na razie tylko oglądałam, dotykałam, podziwiałam. Aż mi było głupio ją pociąć, więc niewiele jest cięć w moim scrapie :-)




Zdjęcie przedstawia mnie trzy lata temu. Jeszcze byłam ruda :-) Wcinam przepyszny tort malinowy mojej mamy :-)
Postawiłam na delikatne róże i błękity i wczoraj, po skończeniu pracy byłam z niej bardzo zadowolona. Dziś już mniej, bo do oryginału to mi duuuuuuuuuuuużo brakuje :-) No ale spróbowałam i się z tego bardzo cieszę.
A scrapa zgłaszam na diabelskie wyzwanie :-)

7 komentarzy:

Podsosnami pisze...

Śliiiiczne! Co prawda zaczynasz mówić po chińsku jakoś (co to jest lift scrapa, na miłośc boską???), ale praca i tak bardzo mi się podoba. Buziaki! :D

Dorota pisze...

Aniu, coraz więcej dodatków, warstw, stempli itd. Widać, że eksperymentujesz i świetnie Ci to wychodzi! Karola ma cudowne prace, które są ogromną inspiracją, ale przecież nie o to chodzi żeby robić tak samo, tylko żeby wypracować swój własny styl. Uważam, że jesteś na dobrej drodze :) Tak trzymaj!

wiosanka pisze...

Depesiu :-) Nieważne :-)
Scrap to właśnie taka praca, jak ta Karoli albo moja próba. A lift to zrobienie czegoś swojego na bazie oryginału, inspirowane oryginałem, własna interpretacja. Przynajmniej ja to tak rozumiem ;-)

Dorota, bardzo Ci dziękuję za te słowa :-) Bardzo sobie cenię Twoją opinię. Buziaki! :-)

Noamiworld pisze...

bardzo fajny scrap :) dziekujemy za udzial w zabawie :)

Bajjka pisze...

cudnie delikatny i baaardzo romantycznie kobiecy :):)

wiosanka pisze...

Noamiworld - to ja dziękuję :-)

Bajjka - dzięki! :-) To dla mnie naprawdę wielkie wyzwanie :-)

Karmeleiro pisze...

taki delikatny i zwiewny!