wtorek, 5 lipca 2011

Mini album rowerowy

Moja miłość do roweru wybuchnęła nagle, niespodziewanie rok temu, zaskakując wszystkich wkoło ale także i mnie ;-) Ale dzięki niej nasza rodzina stała się bardzo kajakowo - rowerowa :-) A że od jakiegoś czasu kusiło mnie zrobienie mini - albumu z kilkoma zdjęciami, powstał mini - album rowerowy w rozmiarze 9 x 13 cm :-)










Albumik zgłaszam do 3 wyzwania na scrapki-wyzwaniowo :-)

Miłego dnia! U nas piękne słońce a angina starszego smyka przebiega na szczęście łagodnie :-)

11 komentarzy:

Magda(i)Lena pisze...

Świetne zdjęcia i bardzo radosna oprawa!

Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

ankan pisze...

Album rowerowy - świetny temat i genialna oprawa !

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny!
Ja bardzo dziękuję za to wyzwanie, bo w końcu się zmobilizowałam, a albumik robiło mi się świetnie :-)

Montażownia.pl pisze...

Piekny mini albumik :)

Tusia pisze...

Ależ radosny i energetyczny albumik! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

KOLOROWY ptak pisze...

słodkie maleństwo :) rewelacyjnie pozytywne kolorki!

Podsosnami pisze...

Album śliczny, a zdjęcia... Sama radość!
Gratuluję, Aniu, naprawdę osiągasz mistrzostwo!

wiosanka pisze...

Depesiu :-) Jesteś wspaniała, wiesz? ;-)
Buziaki!!

olutek009 pisze...

Oj, jak też kocham rower:) Album cudny! Mój synek akurat zaczyna przygode z rowerem (jeszcze z pomocą bocznych kółek), więc chyba zrobię dla niego taka rowerowa pamiatkę:) Pozdrawiam ciepło!

Guriana pisze...

przepiękny, ciepły i radosny albumik!!:))

Gracja pisze...

absolutne cuda tworzysz... :-) podziwiam talent, marzy mi się scrapbooking ;-) pozdrawiam i zapraszam do siebie, Gracja

http://gracja-decoupage.blogspot.com/