sobota, 2 lipca 2011

Wygrana w Szufladzie

Udało mi się wygrać Wyzwanie z mapką w Szufladzie! :-) Cieszę się niesamowicie! W nagrodę otrzymałam banerek
I bon do zrealizowania w digi-scrap.pl :-) Stempelki już zamówiłam, teraz czekam na przesyłkę :-)
Taka wygrana to baaardzo miła niespodzianka, taki prezencik na urodziny, które mam dzisiaj :-)
A praca, która zgłosiłam na to wyzwanie to był Płytecznik dla moich chłopaków. Muszę przyznać,  że baaardzo przydatny, mieści się w nim mnóstwo płyt z grą Pluszaki - Rozrabiaki :-)
Miłego dnia wszystkim!

A u Nebri ekstra candy! :-)

6 komentarzy:

kajka pisze...

Aniu super! Gratuluję! I wszystkiego co najlepsze na urodzinki!!!! Buźka!!!

wiosanka pisze...

Dziękuję Kajusia! :-) Buźka! :-)

Gosze pisze...

Kochane gratuluję!!!!

ale przede wszystkim cieplutkie życzenia urodzinowe, dużo marzeń i planów i sił do ich realizacji :)

Ściskam mocno!!!!

dompodsosnami pisze...

Aniu, Kochana - gratuluję ogromnie, bardzo i oczywiście wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, spełnienia wszystkich marzeń i samych jasnych słonecznych dni! Buziaki! :D

Dorota pisze...

Aniu, gratuluję!
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo uśmiechu, radości, spełnienia marzeń oraz nieustającej weny! :*

wiosanka pisze...

Dziewczyny! Bardzo dziękuję za gratulacje i wszystkie piękne życzenia :-)