czwartek, 25 sierpnia 2011

Dawno temu nad morzem

Lubię robić scrapy. Gdy siadam przy stole z jakimś zdjęciem, żeby je ozdobić, spędzam cały wieczór ze wspomnieniami. A ja jestem raczej sentymentalna :-)
Wczoraj wybrałam zdjęcie, na którym jestem na plaży z moim starszym synkiem. Pawcio miał wtedy 7 miesięcy i był rozkosznym, ogromnym bobasem :-)




Scrap powstał według tej mapki
Zgłaszam go na August 15th Challenge Once Upon A... Sketch.
Wymóg dla journalingu w tym wyzwaniu to użycie tekstu piosenki :-) Myślałam i myślałam, ale wymyśliłam :-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

śliczna!

dompodsosnami pisze...

Fajny, bo naładowany pozytywnymi emocjami.
No i piękny, bez dwóch zdań... :D

Natalie pisze...

Oh what a gorgeous layout - love every element.Thanks for playing along with us at OUAS
xxxx

phamil pisze...

Beautiful page and touching photo! Thank you for taking part in our challenge at OUAS!

sandi pisze...

What a beautiful lo! That pic is just so precious! Tks. for playing along with us at OUAS!

Dorota pisze...

Śliczne zdjęcie i wspaniale oprawione. Mam podobne uczucia kiedy siadam do tworzenia scrapów :)
Pozdrawiam cieplutko!

Helen Tilbury pisze...

What a lovely layout with a beautiful photograph! Thanks for sharing at Once Upon a Sketch :)