wtorek, 30 sierpnia 2011

Pocztówka z moich wakacji

Wakacje niestety już się kończą. Tegoroczne były dla mnie bardzo udane. Woda, kajaki, rowery, Bornholm - to co lubię najbardziej :-) I wizyta w moim rodzinnym Poznaniu na dokładkę :-) Z tych wszystkich atrakcji musiałam wybrać jedną, tę NAJ, ponieważ na blogu Lemonade trwa 25 wyzwanie pt. "Wysyłamy pocztówki" - pocztówki, które mają obrazować jak spędziliśmy wakacje.
Mój wybór padł na mój największy letni wyczyn - przejechanie Bornholm Tour, czyli rajdu dookoła Bornholmu. Na rowerze :-) Trasa rajdu to 103 km, plus dojazd na start i później na kemping - w sumie w ciągu 8 godzin przejechałam 125 km. Jest to dla mnie niesłychane i jestem z siebie ogromnie dumna :-) Mimo tego, że co miało boleć oczywiście bolało. I to jak :-)
A to moja pocztówka:



2 komentarze:

Dorota pisze...

Gratuluję wyczynu :)
Optymizm bije z Twoich wpisów widać, że wakacje były bardzo udane. Super :)
Kartka świetna!

dompodsosnami pisze...

Śliczna! I będzie wspaniałym wspomnieniem cudnych wakacji i wakacyjnych wyczynów rowerowych. Super, gratuluję! :D