piątek, 23 września 2011

Kartki na Dzień Nauczyciela

Wiem, że jeszcze trochę czasu, ale wolę zrobić wcześniej i potem już się nie spieszyć.
W tym roku 5 sztuk karteczek.
Zachwyciłam się wspaniałym pomysłem Enczy na kartki w formie tagów i skorzystałam z jej fantastycznego kursu. Karteczki są w formie tagów, każdy w innym kolorze, dziś mam do pokazania 3, pozostałe 2 jeszcze "się robią" ;-)
Kartka brązowa


Kartka fioletowa


I kartka zielona


Ta też mi pasuje na 3 wyzwanie "Temat + Produkt" na blogu Na Strychu :-) To też ją zgłaszam :-)

5 komentarzy:

Eawera pisze...

Piękne wszystkie a w szczególności fioletowa! CUDO:)

JagaBa pisze...

Wspaniałe tagowe karteczki!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

olutek009 pisze...

Śliczne te kartki!

Dorota pisze...

Ja z braku czasu zostawiam wykonanie kartek na ostatnią chwilę...
Świetne karteczki!

ADA pisze...

Bardzo podobaja mi się wszystkie kartkotagi.Styl bardzo elegancki.