wtorek, 20 września 2011

Notes do zadań specjalnych

Jak większość z Was wie - od 1 września tego roku mam w domu dwóch przedszkolaczków. To spowodowało wiele zmian i zawirowań w moim życiu ;-) Ale też wymusiło zorganizowanie sobie notesu - zapiśnika do wszelkich spraw związanych z przedszkolem - zebrania, zabawy, przebrania, występy, zadania, itp. - i to podwójnie!
Wymyśliłam więc sobie taki organizer, z zakładkami, żebym mogła w mig się zorientować której grupy - czy żabek czy pszczółek - zapis dotyczy :-)

 
Moje Przedszkolne Zapiski zgłaszam na  27 wyzwanie Lemonade - Organizujemy czas (jest stempel :-), oraz wyzwanie z bloga Romantyczny ILS - Róż, biel i błękit (troszkę ponaciągałam, ale mam nadzieję, że spełniam warunki :-))

6 komentarzy:

Dorota pisze...

Świetny zapiśnik! Miło będzie robić w nim notatki :)

olutek009 pisze...

Cudo! Bardzo fajny pomysł i jak się pięknie prezentuje:)

TuKara pisze...

Swietny zapisnik!

Oliwiaen pisze...

Pomysłowe! A w dodatku jak miło będzie w nim coś zapisywać :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

dompodsosnami pisze...

Śliczny notesik, i jaki praktyczny! Aż mi żal, że ja takiego nie miałam, kiedy moi byli w przedszkolu. ;))

wiosanka pisze...

Haha, Depesiu - zrobię Ci taki jak będziesz miała wnuki w przedszkolu, ok? ;-)

Dziewczyny - dzięki! :-)