wtorek, 6 września 2011

Urodzinowa kartka w fioletach

Fiolet nie jest moim ulubionym kolorem, wręcz unikam go w swoich pracach. Ale tym razem tak spodobał mi się arkusz soczyście fioletowego papieru, że dobrałam do niego parę dodatków i taka mi oto wyszła karteczka urodzinowa...


Karteczka powstała według tej mapki
Zgłaszam ją na wyzwanie Digi-Scrap (dwa ćwieki serduszka są, kwiatki są, koronka jest :-)), i na 5 wyzwanie UHK Gallery - "A mi to pasi" (bo paski też są :-)).

Miłego dzionka! U nas pięknie i słonecznie, po południu pędzimy nad morze :-)

13 komentarzy:

olutek009 pisze...

Bardzo przyjemna kartka!:)

fejferek pisze...

urocza :)
dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!
Agnieszka DT Digi Scrap

Gosze pisze...

Ulubiony kolor mojej Zuzi :)

lilavati pisze...

elegancka karteczka:)

kajka pisze...

Bardzo ładna i ten fiolet piękny. Buziaki Aniusia!

caro78-Pysia pisze...

Piękny kolor :)
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
Karolina DT digi-scrap.pl

dompodsosnami pisze...

Uwiodłas mnie tą kartką całkowicie - jestem ZACHWYCONA! Bardzo lubię fiolet, karteczka jest jakby wzięta prosto z moich marzeń. Dziękuję, że mogłam ją zobaczyć!

Dorota pisze...

W przeciwieństwie do Ciebie bardzo lubię fiolety, więc kartka bardzo mi się podoba :)

Pro-Self pisze...

śliczna i te kolorki - uwielbiam fiolety :)Dzięki za udział w wyzwaniu digi.scrap. pozdrawiam Agnieszka DT

UHK Gallery pisze...

No są paski, są :)
Bardzo udana kartka!
Dzięki za zgłoszenie :)

Pasja Kati pisze...

Śliczna karteczka.

Dziękuję za udział w wyzwaniu mojego pomysłu.
Pozdrawiam
Kaśka DT Digi-scrap.

Marta S. pisze...

Jest fantastyczna, uwielbiam to połączenie kolorów :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
Marta S. DT digi-scrap.p

tulipanka pisze...

Przepiękna wyszła Ci ta kartka - śmiało możesz używać w większych ilościach tego kolorku :)

pozdrawiam