niedziela, 2 października 2011

Jesienny scrap

Dziś mój pierwszy całkowicie jesienny scrap :-) Na warsztat wzięłam świetne zdjęcie mojego synka i jego ukochanej koleżanki z przedszkola. Tym razem wykorzystałam kilka "nietypowych" ozdób. Modelinową, całkowicie jesienną broszkę, zawieszki - puzzle "best friends", skórzane jabłuszko odzyskane z innej starej broszki...




LO rzutem na taśmę zgłaszam na wyzwanie HopmArtu "Kolory jesieni".
Ponieważ moja praca powstała według mapki z Once Upon A... Sketch
zgłaszam ja też na October 1th Challenge OUAS.
Jak szaleć, to szaleć ;-)
Zgłaszam też to moje LO na 10 Wyzwanie Scrap Pasji "Idzie jesień..." Produkty ze sklepu Scrap Pasji, których użyłam w tej pracy to ten tusz distress i te kwiatki.
Jesiennego scrapa zgłaszam też na wyzwanie digi-scrap.pl "Zmierz się z dużą formą".
I na sam koniec, nieśmiało zgłoszę go na 12 Wyzwanie na scrapki.pl wyzwaniowo, do którego należy zgłaszać prace z samodzielnie zrobionym tłem. Ja papier bazowy mojego scrapa najpierw pochlapałam distressami w dwóch kolorach, potem spryskałam glimmer mistem, a na koniec postemplowałam w kilku miejscach. Wyszło mi jednak to tło takie delikatne... Dlatego nie wiem, czy się do tego wyzwania kwalifikuję, ale spróbować trzeba :-)

22 komentarze:

Irma pisze...

so many wonderful details to look at!
Thanks for playing along with us at OUAS!

ankan pisze...

Przepiękny scrap !

Pasja Kati pisze...

Piękny jesienny scrap.
Jestem nim zachwycona.
Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
Pozdrawiam
Kaśka DT Digi-scrap.pl

Nadia Cannizzo pisze...

Beautiful. Looks like such a pretty time of the year. Love the details and also love the colours very much, which you have matched with your autumn theme! Gorgeous work. Thanks for playing along with us.

Vicky Varvadouka pisze...

I love your embellishments and choice of colors!!! Beautiful work!Thanks for playing along at OUAS!

Irini pisze...

What a lovely Autumnal layout!!
Thanks for playing along with us at OUAS!

Heather Jacob pisze...

love this so much totally super duper awesome .. hugz x

sandi pisze...

What a wonderful lo! Love the way your embellies go so well and compliment your pic! Neat! Tks. for playing along with us at OUAS!

phamil pisze...

Love all your special little details on this page! Wonderful take on the sketch for this challenge. Thank you for playing along with us at OUAS~

Dorota pisze...

Dużo szczególików do oglądania, świetne wykorzystanie starej broszki, puzzli... Super scrap!!!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

Gerry van Gent pisze...

What an awesome layout! Love all the details! ~gerry~

Pro-Self pisze...

Prezpiękna i zachwycająca praca, tyle szczegółów i kolorów, cudny :) Dzięki za udział w wyzwaniu digi.scrap. pozdrawiam Agnieszka DT

Asia pisze...

Gratuluję, piękny scrap :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Ja również gratuluję. Skórzane jabłuszko to strzał w 10!:)

Gosia S. pisze...

Bardzo bogaty, świetny scrap! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap!

Bellaidea pisze...

Podobaja mi sie wszystkie drobiazgi i kolorystyka LO, bardzo!

Helen Tilbury pisze...

This is such a pretty take on the sketch - I love your neutral colours & all the pretty elements you've added! Thanks for playing at Once Upon a Sketch :)

caro78-Pysia pisze...

Fantastyczna praca :)
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
Karolina DT digi-scrap.pl

Bente Fagerberg pisze...

"Lovely take on the sketch. The different embellishments you have chosen look so sweet together and I also like your pretty little flowers. Did you make those?
Thanks for playing along at OUAS!

wiosanka pisze...

Thank You all for your visit on my blog :-)
Bente - yes, flowers I made by myself :-)

fejferek pisze...

pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem!
dziękujemy za udział w zabawie!
agnieszka DT Digi Scrap

asia3city pisze...

Urocze LO - dziękuję za udział w wyzwaniu Asia3city DT Digi-scrap.