sobota, 15 października 2011

Meander Book

Meander Book jest tematem 13 Wyzwania na scrapkach.pl. Moja jest drugim podejściem :-) Pierwsze wyszło fatalnie i nie chcę o nim wcale pamiętać ;-)
Moja "Timholtzowa miniksiążeczka" będzie przechowywać ważne dla mnie daty. Ja jakoś nie potrafię stworzyć po prostu bibelocika - moje zawsze muszą być pożyteczne ;-)
Dziewczyny z DT stworzyły niesamowite prace. Wielkie wrażenie wywarła na mnie praca Kolorowego Ptaka, i mocno się nią zainspirowałam :-)
Tajemnicą jednak dla mnie ogromną jest fakt, iż pokazane prace są proste. Kartki mojej książeczki chlapane tuszami i pryskane mistami, mimo prasowania falują jak Bałtyk niemalże ;-) No ale po pierwszej porażce, z tej książeczki jestem nawet zadowolona. Dodałam do niej okładkę przednią i tylną - dzięki nim książeczka jest sztywniejsza, a okładki niechlapane nie falują :-)
Przód
Tył
 Intro ;-)
 I po kolei...







11 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

świetny datownik! idealnei wkomponowałaś stempelki!

kajka pisze...

Cudne Aniu!

pest pisze...

Świetny pomysł na mini kalendarz =]

KOLOROWY ptak pisze...

po przeczytaniu wstępu, moje ego napęczniało z dumy! cieszę się, że moja praca była dla Ciebie inspiracją :) to chyba pierwszy taki wychwycony przeze mnie przypadek :)
książeczka wyszła świetnie! i mimo tego, że szukałam tych fal, nie znalazłam ich :)
podsumowując - cudowny i praktyczny!!!

ania s pisze...

Śliczna jest twoja książeczka,masz świetne stemple :)
Ja też nie potrafię robić bibelocików, moja książeczka będzie prezentem dla kogoś, kto tak jak ja kocha Cohena
ps. pozdrawiam z Krotoszyna :)

Dziwolonk pisze...

Ha, rozumiem Cię, u mnie też meandry, aż miło!;) No ale jak to tak bez męczenia papieru? He he;P
Pozdrawiam i życzę samych dobrych dat w książeczce;)

ankan pisze...

Wyszło naprawdę pięknie !

IWA pisze...

Świetny pomysł z tym datownikiem! Muszę sobie też przygotować, bo coroczne wpisywanie dat w kalendarz jest baardzo pracochłonne...

olutek009 pisze...

Świetny! Pieknie kolory!:)

Gosienkah pisze...

śliczności :-)

Magda(i)Lena pisze...

Świetny pomysł na kalendarz z ważnymi datami. Bardzo mi się podoba.

Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!