poniedziałek, 17 października 2011

Wspomnienie z wakacji

Jednego wydarzenia, które miało miejsce w czasie tegorocznych wakacji nie zapomnę chyba nigdy. To była nasz wywrotka na Drawie, podczas kajakowego spływu. Temat ten doskonale mi przypasował do kolejnego wyzwania - October 15th Challenge na blogu Once Upon A... Sketch.
Oto mapka, którą obróciłam:

I moja interpretacja:
W kieszonce w prawym górnym rogu umieściłam bilet wstępu do Drawieńskiego Parku Narodowego.
A tutaj dokładny opis zdarzenia ;-)
Scrapa zgłaszam na wyzwanie Once Upon A... Sketch, oraz 41 wyzwanie Szuflady - "Zachowaj wspomnienia z wakacji..."

16 komentarzy:

AngluM./EnglishTeacher pisze...

Nice :)

trzydziestolatka pisze...

o rany,ja to bym bankowo utonęła;)nikt nie namówiłby mnie na taki spływ.
ale karteczka baaaaaaaardzo fajna,pomysłaowa

Dorota pisze...

Byłam na spływie wieki temu i strasznie się bałam wywrotek, bo...nie umiem pływać ;)
Świetny scrap.
Gratuluję kolejnej wygranej w digi! :) Buziaki!

Helen Tilbury pisze...

This looks great! Thanks for joining in at Once Upon a Sketch and including all that wonderful journaling :)

TuKara pisze...

Swietna praca,,,,dziekujemy za udzial w szufladowym wyzwaniu.

Jasmine S pisze...

What a wonderful magical page. I love how you have cut your photo. Thanks for playing along at OUAS.
P.S. I love the sprinkling of stardust from the cursor.

Heather Jacob pisze...

wow a fantastic page .. love those pics and thanks for joining us a OUAS .. hugz x

joyce pisze...

Great idea to make three pieces out of one photo, makes a very creative layout.

sandi pisze...

What a pretty lo! I like the way you cut the pic! Tks. for playing along with us at OUAS!

Irma pisze...

wonderful layout!
Thanks for playing along with us at OUAS!

Nadia Cannizzo pisze...

Gorgeous work. LOVE your photos and journalling. Just fantastic work. THANK YOU for playing along at OUAS>

Trudi Harrison pisze...

Fantastic take on the challenge. Thanks so much for playing along with us at OUAS

phamil pisze...

THis is just beautiful! Thank you for taking part in the challenge at OUAS!!! Gorgeous page!

Bente Fagerberg pisze...

Such a sweet page. Thanks for playing along at OUAS!!

Natalie Elphinstone pisze...

oh I just love what you've done with your photo... how very interesting :-) Great page, thanks for joining in at OUAS!

Pamela pisze...

This is fabulous! I love it! :)