piątek, 11 listopada 2011

Mixed mediowy notes z serduszkową zawieszką

Baaardzo twórczy poranek za mną :-) Zachciało mi się brudzić, tuszować, rozmazywać, stemplować, psikać i zmęczyć papier na maksa. W wyniku tego szału powstał notes. Czeka tylko jeszcze na zbindowanie :-) Jako zakładka będzie służyła zawieszka w postaci niebieskiego serca.




 
Serduszko wycięłam z tektury falistej, potuszowałam niebieskimi i brązowymi distressami, potraktowałam je jeszcze kremowym dabberem i przykleiłam na nim też zmaltretowane serduszko ażurowe. Dodałam mu jeszcze brokat, przykleiłam brokatowy kwiatek i piórko, zawiesiłam na łańcuszku i już zakładka do notesu gotowa. Piórko też musiałam zmaltretować, gdyż w oryginale było soczyście żółte :-)
Zawieszkę serduszkową zgłaszam na 16 Wyzwanie na scrapkach - "Serduszko Zawieszka".

13 komentarzy:

Dunia pisze...

Świetny notes, a serduszko jeszcze piękniejsze :o)

Martyna pisze...

pięknie się razem komponują :)

Karmeleiro pisze...

o, MM na całego! świetne kolory i zawieszka serduchowa jest przepiękna

anula pisze...

Śliczne, serducho urocze:)

Boei pisze...

Cudny komplecik!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Notes cudny! A zawieszka po prostu wspaniała. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!

kajka pisze...

Pięknie Aniu! Mówisz, że serduszko wyciełaś sama! :-0 Cudne!!!

dompodsosnami pisze...

No co ja mogę Ci innego powiedzieć, niż to, że pięknie? ;)
Usiłuję dzisiaj blogowe zaległości z 3 miesięcy nadrobić, ale niełatwe to. Obejrzałam jednak wszystkie wpisy ostatnie - wspaniałe są te Twoje scrapy i takie fajne jest, że zastanawiasz się - po co? Czasem też myślę - po jaką cholerę ja te wszystkie krzyżyki i szycia robię?
U mnie odpowiedź jest w sumie prosta: żeby lepiej się poczuć! LOL
Buziaki i pozdrowienia najserdeczniejsze, kochana! :D

Dorota pisze...

Oj, podziwiam ogromnie. Nie wiedzieć czemu omijam media szerokim łukiem, a tymczasem dzięki tuszom, mgiełkom itd powstają cudeńka prawdziwe :)
Brawa dla Ciebie, że wciąż eksperymentujesz i nie boisz się nowości :)
Pozdrawiam cieplutko!

Dziwolonk pisze...

'Maltretowanie' zyskało nowy pozytywny, artystyczny wydźwięk;) Piękna.

Guriana pisze...

świetny pomysł na zakładkę!!:))
cudne serducho i świetny notes:))

ankan pisze...

Przepiękna praca, wzdycham i wzdycham z wrażenia :)

Magda(i)Lena pisze...

Wspaniały pomysł na zakładkę. Bardzo podoba mi się ażurowe serce. Piękna praca.