piątek, 4 listopada 2011

Zakochałam się! I kilka kartek zrobiłam :-)

Zakochałam się! Serio! Zapałałam miłością przeogromną do kolekcji Elise Rebel, która stworzyła Anai w ramach 7 Dots Studio. Gdy papierki do mnie dotarły, usiadłam z nimi przy stole i przez cały wieczór dotykałam, macałam, gładziłam, oglądałam, przekładałam i nic nie pocięłam! :-) Dopiero kolejnego dnia, w pełnym skupieniu, celebrując te chwile zrobiłam z tych papierków notes. Kolekcja Elise Rebel jest niesamowita, przepiękne kolory i wzory, świetna tekstura, nigdy przedtem żaden papier nie wzbudził we mnie takich uczuć! :-)
Notes zgłaszam na 40 Wyzwanie HopmArtu - CZAS.
A druga sprawa to kartki świąteczne dla klientów mojego męża. Mój mąż poprosił mnie o kartki "nie do końca słodkie, z jakimś indrustrialnym akcentem", Hmmm... Padło na kółeczka zębate Tima Holtza :-)


Zgłaszam je na świąteczne wyzwanie UHK Gallery OH OH OH!!! :-)

5 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

świetnie kolorowy notes!! do twarzy mu w tych papierach! I kartki świąteczne super!

Gosze pisze...

wcale się nie dziwię, że ich od razu nie pocięłaś, piękne są a mój faworyt to turkus w kropeczki :)

Romantyczka pisze...

fajne prace

Zussska pisze...

Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu! :*

hania739 pisze...

Śliczne prace. Notesik wyszedł super :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu