sobota, 10 grudnia 2011

Czas płynie zbyt szybko...

Time goes too fast...



Nie ma już tego domu w Rzeczycy, tego płotu. Mojej Babci też już nie ma. I psa Mikusia. I tego samochodu na pewno też nie. Tylko ja zostałam... Czas płynie zbyt szybko... Też tak czasem czujecie?

Praca na wyzwanie Bird is The Word - TIME, oraz 25 mapkowe wyzwanie w Art-Piaskownicy. W nietypowym rozmiarze. W takim 3/4 normalnego scrapa. Lubię pracować na takich nietypowych wymiarach, bo wtedy powierzchnia scrapa i przestrzeń na nim zupełnie inaczej się rozkładają. I czasem ten rozkład zaskakuje :-)

7 komentarzy:

kajka pisze...

Przepiekne Aniu! Bardzo mi sie podoba też kolorystyka. Buziaki!

Lizzyc pisze...

oh how beautiful.. how precious are these photos!! love this!! gorgeously vintage!

KOLOROWY ptak pisze...

piękna i niesamowicie nostalgiczna praca :) i wg. mnie czas płynie zbyt szybko... może właśnie dlatego warto "chwytać chwilę" :) pozdrawiam serdecznie

JaMajka pisze...

Piękna praca, wzruszająca...

wiosanka pisze...

A taki mnie nostalgiczny nastrój naszedł... Jestem z tej pracy bardzo zadowolona, bo wyciągnęłam na światło dzienne moje starusieńkie zdjęcia z Babcią :-)

MARILYN pisze...

Beautiful page, Wiosanka!!! love the vintage photos and the colors are lovely!! Thanks for playing along us at Bird is the Word!!
Happy New Year!!!!

Em Stafrace pisze...

delish page, wow love it all, thanks for subbing at BITW xo