sobota, 3 grudnia 2011

Grudniownik i reszta

W grudniu dzieje się, oj dzieje :-) Wciąż mam niestety sporo czasu, więc siedzę, wycinam i kleję.
Na początku grudniownik. Natchniona akcją na ILS, skuszona 18 wyzwaniem na scrapkach, mimo wcześniejszych oporów (że sobie nie poradzę, że za wysokie to jeszcze dla mnie progi) zdecydowałam się. Mój grudniowy zapiśnik jest niewielki, powstał z szarych kopert złożonych na pół i sklejonych różnymi taśmami. Okładkę zrobiłam z tektury i ozdobiłam naklejkami z motywującymi hasłami :-)

Gwiazdki posypałam brokatem, żeby było bardziej grudniowo ;-)
Karty wewnętrzne są puste, będę je zapełniać dzień po dniu. Czasem - gdy spodoba mi się temat - włączę się do akcji journal your december, a kiedy w mojej duszy będzie grało zupełnie inaczej, przeleję te swoje emocje na kartkę (a raczej kopertę). Tym sposobem, ten grudniownik będzie moim osobistym pamiętnikiem. Dzięki temu, że kartami są koperty, będę mogła w nie wkładać dodatkowe karteczki.


I choć mój grudniowniczek jest mały i skromny, to już bardzo go lubię :-)

Niesamowicie ciężko jest mi wejść w zimowy nastrój. Owszem, jest już grudzień, ale gdy patrzę przez okno to widzę róże kwitnące w moim ogrodzie, zieloną trawę i wierzby z pełnym kompletem liści. Forsycja mi zakwitła nawet! Wiosny mi się chce a nie zimy i Świąt!
I w takim nastroju powstał scrap przedstawiający więź moich synków. Kłócą się, czasem sobie przyłożą, ale gdy nie są razem to tęsknią jak diabli :-) Czasem mam wrażenie, że sobie nawzajem ufają bardziej niż nam - rodzicom. I będąc jedynaczką, bardzo się z tej ich więzi cieszę :-) Na scrapie ich zdjęcia z wiosny 2009 roku.

Scrap idealnie wpasował mi się w aż trzy wyzwania :-) Zgłaszam go zatem:
Wiosno wróć! :-)
A na koniec mam jeszcze jeden przepiśnik z truskawkowych papierków Lemonade.


Truskawka pociągnięta... glossy accents? Nie - klejem magic! :-) Potrzeba matką wynalazku! :-)

11 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

wspaniale działasz! Podoba mi się pomysł na złożenie kopert na pół, ja na to nie wpadłam i stwierdziłam, że za duże koperty mam :))

moemagda pisze...

Wymiatasz Kobieto!!! Naprawdę wychodzi Ci to super profesjonalnie :) Brawo... M.

trzydziestolatka pisze...

świetne pomysły:)i piękne wykonanie

kajka pisze...

Ja też podziwiam bardzo, bo to dla mnie jakaś magia jest. ;-)

dompodsosnami pisze...

Pomysł z kopertami jako kartkami zapiśnika - rewelacyjny, fantastyczny! O wykonaniu juz napisały dziewczyny wyżej, samą prawdę, to co się będę powtarzać. ;))
Buziaki!

KOLOROWY ptak pisze...

piękne prace!
grudniownik jest fantastyczny!!!!!!

hania739 pisze...

Oj życzyłabym sobie tez takiej pięknej wiosny jak na scrapie :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu HopmArtu

Jasmine S pisze...

Thank you for joining us at BITW and I love your work. You colors and details are fabulous and I love the way you have used the word Trust. It is something special to be able to trust a sibling.

ankan pisze...

Cóż za wysyp pięknych prac !

Magda(i)Lena pisze...

Świetne prace! A grudniownik wspaniały!

Guriana pisze...

piękne prace, a grudniownik prezentuje się super:):))