piątek, 30 grudnia 2011

Kalendarze do wzięcia

Zimno, buro, szaro i smutno u mnie za oknem. Nastrój w sercu też chmurny i zbuntowany, bo ja chcę śniegu, mrozu, nart, a tu wychodzi na to, że w tym roku się nie da...
Pokopałam się też wczoraj sama ze sobą, bo okazuje się, że nie rozumiem świata, nie rozumiem dlaczego wyczekiwane maluszki, zamiast w objęcia kochanych rodziców, odchodzą w szeregi Aniołków...
No ale nie o tym miało być.
Wczoraj wieczorem liczba odwiedzin na moim blogu przekroczyła 10 000! Jest to dla mnie naprawdę wielka radość. I chciałabym Wam za to jakoś podziękować, moi odwiedzający :-)
Skoro cukiereczki na Nowy Rok, to kalendarze oczywiście :-) Dwa - komplecik. Jeden książkowy, drugi na biurko. Takie właśnie trochę zbuntowane, z popękanymi sercami, drapieżne lekko, jak ja wczoraj. Zimowe  ;-)



A tak wygląda środek kalendarza książkowego :-)
Zasady takie, jak wszędzie :-) Proszę o komentarz i notkę o candy z linkiem do mnie na swoim blogu. Będzie mi również bardzo miło, jeśli dołączycie do moich obserwatorów.
Zapisy do 30 stycznia, dzień później ogłoszę zwycięzcę.

18 komentarzy:

dzielny Franek pisze...

Jak mi miło, ze jestem pierwsza:)
Chciałam Ci Aniu napisać, ze skutecznie pozazdrościłaś nam śniegu - wczoraj po południu zaczęło padać i dziś mamy...wiosnę:(
A kalendarze piękne.
Jeszcze raz dziękuję Ci za kalendarzowy prezent świąteczny:)

TuKara pisze...

Super prezent,kalendarze piekne ,,ustawiam sie!

Dorota pisze...

Kalendarza dla siebie nie zrobiłam, więc z przyjemnością się zapisuję :)

kjujik pisze...

Kalendarze cudne (kocham się w książkowym;) Serdecznie pozdrawiam:)

barbarahaft pisze...

kolejka nie jest długa, to może się uda, tym bardziej że jeszcze nie mam kalendarza na Nowy Rok.Pozdrawiam

darakw pisze...

I ja się poproszę o zapisanie. Lubię kalendarze, nigdy ich dość.
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

Denise van Deventer pisze...

Thanks for the inspiration...lovely calendar..this has suddenly given me an idea!

Isabell pisze...

Z przyjemnością zapisuję się na te słodkości:)
Pozdrawiam serdecznie

raeszka pisze...

Z chęcią się zapisuję :).

Aleksnadra pisze...

Kalendarzy nigdy dość! Zapisuję się :)

LavInArt pisze...

Kalendarze piękne, ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

niebezpiecznie natchniona pisze...

Świetnie. Z największą przyjemnością zgłaszam się do Twego candy.

w małym domku pisze...

cudowne kalendarze:) chętnie się zapiszę na cukieraski:) pozdrawiam Ania

Mariolka... pisze...

Takie świetne kalendarze więc obserwuję i w kolejkę staję.

Pozdrawiam, Mariola:)

angeluS pisze...

grzecznie staję w kolejce akurat klalendarz przydałby mi się najlepiej książkowy ! Piękności !

paskudka pisze...

Zapisuje sie,gdyz kalendarzyk jest mi bardzo potrzebny :)Pozdrawiam

(z)ręcznie zrobione pisze...

piękne kalendarze! szczególnie ten biurkowy by mi się przydał. postawiłabym go na biurku w nowej pracy i na pewno żaden przechodzący nie minął by go obojętnie :)

zainspirowana pisze...

u mnei minuta przed północą... zdążyłam jeszcze?