czwartek, 15 grudnia 2011

Kalendarzyki

Powoli mogę już zacząć pokazywać to, czym zajmowałam się ostatnio :-) Dziś trzy kalendarzyki. W rolach głównych - ukochana Elise Rebel stworzona przez genialną anai i Forget me not z Makowego Pola.



A teraz jeszcze króciutko o naszym wczorajszym popołudniu ;-)  Oczywiście wszystko się świetnie udało, było śmiesznie i wzruszająco :-)
Nasza mała gwiazdeczka
Kolędujące Żabki

i na deser Maryja w obrusie ;-)
Nie spadł mi z głowy, choć kilkakrotnie próbował ;-)

6 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

jaka śliczna gwiazdeczka!!!!!

Magda Matraszek pisze...

fajne te kalendarze:) dziekuje za udział w zabawie!

Asia pisze...

Jakie śliczne Żabki i Gwiazdeczka :) Świetny pomysł na ozdobne kalendarze :)

Barbara pisze...

super kalendarzyki,wesolutkie i optymistyczne.A kolędujące żabki bardzo mnie rozczuliły,pamiętam jak moja córka była takim małym przedszkolakiem.Co do Maryjii to na pewno jej rola była warta oskara ;)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny. Uwielbiam takie występy w przedszkolu, ale też zawsze się mocno przed nimi stresuję :-) Na szczęście wszystko pięknie wyszło :-)

Dorota pisze...

Kolędujące Żabki są przesympatyczne :) Przedstawienia w wykonaniu przedszkolaków zawsze bardzo mnie wzruszają :)