piątek, 16 grudnia 2011

Prezentowo

Zawsze uważałam, że kalendarze, notesy, zeszyty na przepisy i inne takie drobiazgi to doskonałe prezenty. W tym roku mam przyjemność kilka takich prezentów zrobić :-)
Kalendarz stojący z Elizy :-)
Ten kalendarz ma całkiem spore rozmiary, jego baza to karta A4. Karty z poszczególnymi miesiącami zawieszone na długaśnych, ozdobnych pinezkach. To już drugi taki, jaki zrobiłam, niestety pierwszy "uciekł" mi przez sfotografowaniem ;-)
I jeszcze dwa przepiśniki. Pierwszy na bazie fajnych papierków z Makowego Pola - Forget me not.
A drugi z połączenia papierków Rapakivi i elementów do wycinania Lemonadowej kolekcji - Summer Kitchen :-)
Przepiśniki zgłaszam do zabawy na Scrapek.pl -Prezent pod choinkę :-)

5 komentarzy:

Matilde pisze...

Smakowite przepiśniki :)

Magda Matraszek pisze...

wszystkie 3 prace są naprawde ciekawe i bardzo mi sie podobają:) dziekuje za udział w zabawie!

moemagda pisze...

Przepiśnik pierwszy... po prostu wymiata!!! Pozdrawiam M.

wiosanka pisze...

Dzięki Magda :-) Ja też go lubię :-) Oby dobrze służył swojej właścicielce :-)

dzielny Franek pisze...

Aniu, gdybym była wcześniej przeczytała tego posta, nie zadałabym Ci dzisiaj tego głupiego pytania o kalendarzyk:)
Wybacz żółtodziobowi:)
Serdecznosci
A.