czwartek, 5 stycznia 2012

Wonder

Strasznie dawno nie robiłam scrapów! Dlatego wczoraj usiadłam i puściłam wodze fantazji i wspomnień :-)





 
Jak widać, jestem na etapie zachwytu białą farbą akrylową. I choć jeszcze używam jej troszkę niepewnie, to z pewnością będę z nią nadal eksperymentować, bo efekt, jaki daje bardzo mi się podoba :-)
Na tym scrapie, oprócz chlapań, wykorzystałam akrylówkę do pomalowania brzegów zdjęcia, a potem nałożyłam jeszcze na brzegi cracle accents. Dało to świetny efekt popękanej farbki, ale na zdjęciach tego niestety dobrze nie widać.

5 komentarzy:

Dorota pisze...

Aniu, chlapanie świetnie Ci wychodzi! :) Super scrap!

dzielny Franek pisze...

Aniu, baaardzo wzruszające zdjęcie..
Kartka piękna. Inaczej być nie może przecież.

dompodsosnami pisze...

Piękne zdjęcie Dziadka w kwietnym raju. Na pewno uśmiechał się, kiedy patrzył, jak to tworzysz i ile radości Ci to daje.
I dlatego wyszło pięknie! Buziaki!!!

Lolô Artesanato pisze...

Adorable page
tks for playing along at BITW
xx
Leila

MARILYN pisze...

Sweet page!!!Thanks for playing along us at BITW!