wtorek, 14 lutego 2012

Kolorowy scrap

Dziś scrap na konkurs na portalu Scrapujące Polki. Należało stworzyć scrapa z wykorzystaniem co najmniej 5 różnych kolorów. Cóż... mój scrap jest kolorowy "po mojemu" ;-) Występuje na nim kolor brązowy, pomarańczowy, zielony, szary, bordowy i czerwony :-) Od brązów i zieleni nie uwolniłam się i nie zamierzam. Uwielbiam je :-) Tylko nie wiem, jak to się ma do założeń konkursowych ;-)




Scrapa zgłaszam też na wyzwanie "Journey" na Bird is the Word :-)
W roli głównej występuje przecudny papier z nowej kolekcji 7 Dots Studio - All i ever. Cała kolekcja jest zachwycająca!! Jestem nią oczarowana i oczywiście mam wielki problem, żeby te papierki pociąć. Dlatego poszłam na łatwiznę i zrobiłam na jednym z nich scrapa ;-)

4 komentarze:

dompodsosnami pisze...

I bardzo ładnego scrapa zrobiłas, Kochana, z bardzo ładnym zdjęciem Autorki! Buziaki!

Melenia Agapides pisze...

What a fun page!! I loved the butterfly right up on your photo!!! Life is a journey and your photo says that you're enjoying it! May you always do! Thanks for playing with us at BITW!

anai pisze...

ależ się cieszę, że podoba Ci się nowa kolekcja :) a dodatkowo widzę elementy z Elise Rebel :D
miodzio :)

Rachael Funnell pisze...

The Colors are marvellous...
Life is a Journey & your Layout is DELIGHTFUL..... THANKS for playing along with US over @ Bird Is The Word!!!! ♥