czwartek, 2 lutego 2012

Brązy i zielenie

Nie umiem się uwolnić od tych kolorków :-) Brązowy i zielony zawładnęły moim sercem i umysłem :-) Zrobiłam dziś Walentynkę w tych barwach :-) W końcu nie każda Walentynka musi być czerwona, prawda? ;-)

Poszalałam mediowo. Biała akrylówka, zielony glimmer mist, distress vintage photo, distress shaby shutters i crackle accents. No ale kwiatek też musi być ;-) I sznurek. Oszalałam na punkcie sznurka i tagów ;-)
A że wkoło namnożyło się walentynkowych wyzwań, zgłaszam moją karteczkę do:
1. 14 wyzwania na blogu Scrap Pasji - Walentynka z embossingiem (materiał ze sklepu Scrap Pasji, którego użyłam to distress vintage photo)
3. 36 wyzwania Lemonade - Kochamy (stempel "Dla Ciebie", papier z kolekcji Vineyard)

Zrobiłam też swoją wizytówkę :-) Zainspirowało mnie 23 wyzwanie na scrapkach - Wizytówka. Moja praca jest w formie tagu, w kolorach brązowo-zielono-pomarańczowych. Jest mój nick, wstążeczka z tkaniny i motylki płócienne, są dwa guziki, jest koronka. Czyli nadaje się ;-)

13 komentarzy:

angeluS pisze...

Cudowna kartka ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do mnie na wiosenną wymiankę :)

kajka pisze...

A mi się po trzech kartkach pomysly wyczerpały, hahaha.
Piękne Twoje pracki, buźka!

Karmeleiro pisze...

też lubię takie nietuzinkowe walentynkowe kolory!

dompodsosnami pisze...

Noooo, kochana - ta walentynkowa jest PIĘKNA!!! Własnie przez to, że nie jest czerwona, a mimo wszystko taka ciepła. Jestem oczarowana, pięknie! Buziaki zostawiam! :D

Gosze pisze...

bardzo orginalna walentynka!!! Ale wizytówka i tak wygrywa :) piękny ten brąz

Makola pisze...

Urocze prace! ;)

malflu pisze...

Nie uwalniaj się od tych kolorów bo fantastyczne prace z nich wyszły

Dorota pisze...

Piękna kartka w niewalentynkowych kolorach. Rzekłabym, że przez to bardziej uniwersalna. Cudnie Ci wyszła. Doskonale radzisz sobie z brązami i zieleniami :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

KOLOROWY ptak pisze...

świetne prace!
bardzo podoba mi się Twoja wizytówka :D

Magda Matraszek pisze...

Twoja walentynka ma kolory wiosenne - rewelacja!!!
dziękuję za udział w zabawie w Scrapku:)

Guriana pisze...

piękne prace:))

ania s pisze...

Śliczna walentynka i klimatyczna w pięknych kolorkach wizytówka!

Barbara pisze...

Jak jakiś kolor chodzi po głowie to nie ma co się bronić tylko tworzyć :)) dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapek.pl