czwartek, 16 lutego 2012

Scrap zimowy - bardzo śnieżny

Mój pierwszy zimowy scrap! Naprawdę :-) Na cuuudnym papierze z kolekcji All I ever, z dodatkami. I chlapanie / mazanie białą ecoliną (scrap zimowy w końcu), delikatne tuszowania distressem vintage photo, zielony glimmer mist, gwiazdkowa zawieszka, bordowe perełki w płynie i sznurek :-) Girlanda tym razem z płatków śniegu ;-)





Scrapa zgłaszam do:

Na scrapie oczywiście ja, ostatniego dnia naszego tegorocznego pobytu w Wieżycy. Było tak cudnie, że aż nie do wiary, że tak blisko domu można spędzić tak świetnie zimowe wakacje :-)

20 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

o jak ten scrap mi się podoba! świetny jest!

kajka pisze...

Mi też się podoba. Wszystkie Twoje prace są takie optymystyczne i wesołe. Super to zdjęcie!!!

kajka pisze...

Aniu ten mój bucik jest inny niż ten co dałam Ci kiedyś stronę, zobacz, u mnie jest link do tego. Pani pokazuje jak to sie robi, krok po kroku, nie sposób nie zrobić. Zobaczysz, że ten zrobisz bez problemów.

dompodsosnami pisze...

Jak się ma taką piękną modelkę, a do tego Autorkę, to scrap musi być wspaniały - i jest!!! Śliczny! :D

Melenia Agapides pisze...

Cool colours that enhance the photo, a fun and free design that outline the nice moments your had in the snow! Wonderful job! Thanks for sharing it with us at OUAS!

Dolly Daydreams pisze...

Such a pretty layout and I too love those colours, gorgeous embellishments and just love the hearty. Thank you for sharing with us at OUAS and good luck.

Marie

Anastasia (Νατάσα) pisze...

oooh, I love the colours, so bright and happy! Thank you for playing along with us at OUAS!

olga pisze...

This is an adorable layout! The detail with the clock amazing
! Thank you very much for joining us at OUAS!

Romantyczka pisze...

Pomysłowe wykonanie:) Bardzo mi się podoba

Dorota pisze...

Rewelacyjny scrap a Ty ślicznie wyglądasz!

Anne Bente pisze...

wawwww it is beautiful♥

hugs

Eleni Gratsia pisze...

What a lovely layout ... love the snowflakes ... thanks for playing with us at OUAS!

Irini pisze...

What a beautiful layout...I love the colours and the embellishments!
Thanks so much for playing with us at Once Upon A...Sketch!
Hugz
irini

Channa pisze...

Gorgeous layout, great picture and lovely colors. thanks for joining us at OUAS, channa

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! niesamowicie radosny layout! od razu buźka mi się do niego uśmiecha :D

Guriana pisze...

piękny mediowy scrap:))

Magda(i)Lena pisze...

Świetny scrap!

anai pisze...

Ale super! Pięknie przerobiłaś tę kolekcję na zimową nutę :) Szalenie mi się podoba :D

wiosanka pisze...

Bardzo wszystkim dziękuję :-) Bardzo mi miło, że mój scrap się podoba :-)
Anai - Twoje słowa bardzo dużo dla mnie znaczą. Dziękuję!

EFI pisze...

Fabulous layout and great photo! I love your painting, the crackle heart and your beautiful details! Thank you so much for playing along with us at OUAS!