poniedziałek, 6 lutego 2012

Sztalugowa kartka ślubna

Ze sznurkiem, oczywiście ;-) W roli głównej ślubne papierki z Galerii Rae. Fajne są :-) Okienko w pudełeczku podkleiłam sztywna folią, taką ze sztywnej koszulki na dokumenty.





Nie tak łatwo zrobić dobre zdjęcia gdy słońce świeci prosto w okno ;-)
A jaką mieliście dziś temperaturę rano? U nas było -24! Samochód nie odpalił, w drugim zamarzł diesel, do przedszkola się spóźniliśmy... Uroki zimy ;-) Ale wczoraj mieliśmy kulig i było suuuper! :-)

5 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

piękny komplet! ten sznureczek umocowany kwiatkami jest strzałem w dziesiątkę! A całość taka lekka, niby wiosenna niby śnieżna.

dzielny Franek pisze...

Ilekroć zaglądam do Ciebie czy Kajki, to z zachwytu odejmuje mi mowę.
No i własnie odjęło i nie wiem, co napisać. Nie rób już takich pięknych rzeczy, bo sobie nie pogadamy;-)

dompodsosnami pisze...

Aniu - śliczna!!! Jestem (jak zwykle) zauroczona i zachwycona, takie to piękne i pomysłowe na dodatek, może samo stać i w ogóle! Super!

Eawera pisze...

Super klimacik ciepły i z klasą;)

Dorota pisze...

Super sztalugowa kartka i świetnie udało Ci się uchwycić promyki słońca. U mnie szaro i nijako, ech tęskni się za wiosną :)