czwartek, 9 lutego 2012

Zaproszenia urodzinowe

Mój syn własny osobisty niedługo obchodził będzie 6 urodziny. Zabawa będzie huczna, ponieważ podwójna. Dzień przed Pawciem urodziła się jego koleżanka z grupy i dzieciaki obchodzić będą swoje święto razem. Na zabawę w świetnym kulkolandzie zapraszamy całą przedszkolną grupę, zatem mamunia musiała sporządzić zaproszenia w ilości 21 :-)






A tak jeszcze w temacie karnawałowym - dziś w przedszkolu odbywa się Wielki Bal Przebierańców. Z ramienia naszej rodziny na uroczystości oddelegowani zostali młodszy aspirat P. i kapitan piracki T. :-)

5 komentarzy:

Gosze pisze...

to prawie jak w fabryce :)
świetne wyszły :) ja w zeszłym roku zrobiłam prawie 30 sówek :)

kajka pisze...

O Ty dzielna Kobieto! Piekne są!

dompodsosnami pisze...

Piękne i tyle ich - jesteś niesamowita, naprawdę!

dzielny Franek pisze...

Rany..jestem pod wrażeniem..:)
Jak sobie przypomnę zaproszenia, które swojego czasu wypisywałam dla gości Natki, to..mam ochotę wejść pod stół:)

niebezpiecznie natchniona pisze...

Ślicznie te zaproszenia wyszły.
Ach jak chciałabym wybrać się jeszcze na jakiś bal :)