czwartek, 23 lutego 2012

Zielono mi :-)

Zieleń mnie nie opuszcza :-) I dobrze! Nawet trawnik za oknem mam już dziś soczyście zielony. Biel gdzieś zniknęła ;-)
Na początek zakładka. Cała mieni się na złoto za sprawą glimmer mistów, ale na zdjęciach robionych bez słońca oczywiście tego nie widać. Miała być płaska, no to jest ;-)



I karteczka sztalugowa , z tego samego zestawu karolowych papierków, co ostatnio. Kwiatki kręciłam sama (to moje pierwsze!), więc zgłaszam ją na 25 wyzwanie na scrapkach.
Wszystkie wycinane elementy na zakładce i karteczce mam dzięki Dorocie. Jeszcze raz bardzo dziękuję kochana! :-)


6 komentarzy:

Tusia pisze...

Śliczna karteczka i piękne kwiatuszki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

Guriana pisze...

piekne prace:))

dompodsosnami pisze...

Kwiatki ukręciłas piękne! Śliczne prace! :)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! rewelacyjne prace!!!
Twoja ukwiecona kartka jest oszałamiająco cudowna!!!
dziękuję za przyłączenie się do naszego wyzwania :D

wisienor pisze...

Wow, kwiaty wyszły niesamowicie. Podziwiam!

Magda(i)Lena pisze...

Świetne prace!