środa, 1 lutego 2012

Zielony w białe grochy

No i mamy luty... Ciężki to dla nas miesiąc, zwłaszcza jego pierwsza połowa. Trudny to czas. Na szczęście kończy się urodzinami naszego starszaka (łamatko, to już 6 będą!) więc jakoś damy radę.
A luty zaczął się u nas pięknym słońcem (i siarczystym mrozem rzecz jasna), tylko ja cały czas się zastanawiam, gdzie jest śnieg? ;-)
Mam dziś do pokazania trzy prace. Łączy je papier - zielony w białe grochy. Dopiero, gdy położyłam je wszystkie obok siebie, zauważyłam, że w każdej z nich go użyłam :-)

Pierwsza to scrap. Według najnowszej mapki Once Upon A... Sketch. Jednak ta moja interpretacja jest taka... hmmm... dość luźna ;-)


Nie da się ukryć, że nasz Tomuś jest niezłym ziółkiem ;-) To łobuziak, aczkolwiek przekochany. Przeżywa teraz, po feriach ciężki czas  z ponowną adaptacją w przedszkolu i bardzo mi go szkoda. Mam nadzieję, że poradzimy sobie szybko z tym problemem.
Journaling związany z wytycznymi wyzwania ukryłam pod małą zakładeczką na górze scrapa. Zakładkę tworzy zielony papier w białe grochy :-)


Kolejna praca to wesoła karteczka. Soczysta i energetyczna. Czasami lubię takie zrobić ;-)

A na koniec zdjęcie mojego Taty, z kolegą. Pływają łódką po jeziorze. Zdjęcie to postawił na grobie Taty właśnie jego kolega. Niestety deszcze i wilgoć zrobiły swoje i zdjęcie się bardzo zniszczyło. Trochę je jednak ozdobiłam i zamierzam, wzorem anai i za Jej radą, zamknąć je szczelnie w foliowej koszulce. Nad koszulką jeszcze pracuję, a dziś pokażę po prostu ozdobione zdjęcie.
 Ta praca bardzo mi pasuje na wyzwanie Bird is the Word - REMEMBER.

14 komentarzy:

kajka pisze...

Śliczne Aniu wszystko! Dla mnie luty też miesiąc utraty Taty, dziś rocznica, 16-ta, a wciaż tak samo boli. Przytulam!

dompodsosnami pisze...

Dziewczyny moje kochane - przytulam Was obie BARDZO mocno, najmocniej jak potrafię. Aniu - prace są piękne, bardzo mi sie podobają! :D

Dorota pisze...

Aniu, świetne prace, super scrap i rewelacyjne zdjęcie synka, widać iskrę w oku! ;)
Pozdrawiam cieplutko!

EFI pisze...

Lovely layout with wonderful details!!! Thank you so much for joining us at OUAS!

Dolly Daydreams pisze...

Hi there, what a fabulous layout, beautiful photo and gorgeous embellishments and love your distressed edges. thank you so much for joining us at OUAS and good luck.

Marie

phamil pisze...

Cute picture and great projects! Thanks so much for joining the challenge at OUAS/Get Creative!!!!

Melenia Agapides pisze...

Wow this is stunning!! Love the design and the splattering! The colours are also fabulous! Thank you so much for playing with the OUAS/GC challenge!!

Irini pisze...

WOW this is a fabulous layout fun and bright love it!
Thanks so much for joining us at Once Upon A...Sketch!!

Anastasia (Νατάσα) pisze...

Such a great layout, fun and playful, just like the cutest boy on the pic, love it!
Thank you for joining us at OUAS!

Channa pisze...

Love the rough take on this layout. Thanks for joining us at OUAS. Good luck, channa

olga pisze...

Perfect layout!Just love it! Thank you very much for joining us at ouas

Anne Bente pisze...

wawwwwww it is beautiful.

hugs♥♥♥

eudokia pisze...

amazing!!everything is just in the right place!!
thank you so much for joining us at get creative/ouas!!

elenigratsia pisze...

Lovely layout! Thanks for joining us at OUAS!