niedziela, 19 lutego 2012

Zimowy album - część 2 i notes do kompletu

Dzieci u dziadków więc mogłam sobie sobotnio poszaleć z papierkami :-) Na początek kolejne strony mojego albumu zimowego.
 

 
Tę stronkę zgłaszam do 1 wyzwania na CraftHouse. Zapiski sytuacyjne ukryłam na tagu wsuniętym z prawej strony. Produty ze sklepu CraftHouse, których tu użyłam to TEN i TEN papier. Do tego dużo białej ecoliny, kilka elementów 7 Dots Studio, spinacze i gotowe.
 

 

 



 Tak jak obiecywałam, do kompletu urodzinowego dla sześciolatki dorobiłam jeszcze notes.

 
A tak wygląda komplecik w komplecie ;-) Udało mi się go uchwycić w jedynym jak dotąd dziś promieniu słonecznym ;-)

6 komentarzy:

Dorota pisze...

Komplecik dla dziewczynki śliczny.
Natomiast albumu zimowego zazdroszczę, bo trudno mi się zmobilizować, a też bym taki chciała :)

Karmeleiro pisze...

ten album zrobiłaś rewelacyjnie, cudowna pamiątka z niego będzie!!! i komplecik idealny dla dziewczynki!!

OriBella pisze...

Obie prace choc tak różne, to obie piękne:)Album zimowy jak dla mnie trudniejszy do wykonania, Tobie wychodzi rewelacyjnie:)

dompodsosnami pisze...

Album jest wspaniały, to będzie piękne wspomnienie zimowych dni! I nie wiem, skąd Ty bierzesz tyle pięknych pomysłów, naprawdę!

KOLOROWY ptak pisze...

rewelacyjne prace!
szczególnie urzekł mnie Twój notes zimowy :D jakże ja bym chciała mieć tyle samozaparcia, żeby w końcu tak zadziałaś :D

Gosia pisze...

Album prześwietny! Bardzo mi się podoba! Radosny i ten kontrolowany nieład! Super! :)